• Volgens mij heeft m'n moeder een probleem tussen "tussen haar oren". Het ene moment is ze hartstikke lief, en nog geen tel later is ze echt een bitch! Je loopt de hele tijd uit te kijken dat je niets verkeerd doet, iets verkeerd zegt, anders gaat ze opeens los! Maar ergens vind ik het wel zielig, want ze heeft heel veel problemen door zichzelf. M'n ouders zijn dus gescheiden, en ik dacht eerst dat het m'n pa zijn schuld was omdat ik telkens van mijn moeder allemaal verhalen hoorde. Nou, die zijn dus nu opeens niet waar. Want ik heb mijn opa en oma eindelijk gevraagd en die zeggen dus dat m'n pa altijd heel lief was. Maar dat weet ik dus niet meer want voor mij voelt het alsof het zo was alsof mijn moeder verteld heeft. En nou weet ik niet hoe ik met mijn pa om moet gaan want ergens geloof ik mijn moeder, maar hij doet wel heel lief als ik er ben. Kent iemand dat? :8


    praten? waarom?niemand gelooft me toch ...

    Mijn oma heeft dat ook, maar mijn oma is manisch depressief. Misschien heeft zij dat ook?

    Geen idee, ze loopt niet bij zo'n psych of zo. En ik denk niet dat ze dat ooit zou doen want in haar idee is altijd wel iets fout met iemand anders maar nooit met haar. Terwijl ze altijd schulden heeft enzo.


    praten? waarom?niemand gelooft me toch ...

    Nee, mijn moeder raakt alleen gestrest van ons.


    Firm believer of all that is magic

    Nee. Ik bof echt wel met mijn ouders.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nou ja, maakt eigenlijk ook niet veel uit. Als ze echt uit haar dak gaat kan ik altijd nog naar mijn vriend. Zijn ouders begrijpen het niet echt omdat ze normaal lijkt, dus hou ik me mond, maar het is er wel gezellig


    praten? waarom?niemand gelooft me toch ...

    Zialled schreef:
    Nee, mijn moeder raakt alleen gestrest van ons.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Flemish schreef:
    Nee. Ik bof echt wel met mijn ouders.


    Shoganai i ne~

    Ik ken het wel, nog nooit meegemaakt. I love my parents. 8D


    Full of envy behind that anonymous mask