• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Felicity
    'Waarom rook ik haar dan niet? En waarom heeft ze zo'n slappe smoes?' vraagt Jason. Hij geeft me wat water en vlees. 'Weet ik veel,' mompel ik, 'als je me niet geloofd doe je toch gewoon de deur open. Het is niet mijn schuld als je dan wordt opgegeten,'

    JJ
    Van buiten klinkt wat gegrom. 'Flikker een eind op!' roep ik terug, 'We zijn bezig!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Slaap overheerst mijn lichaam weer en met moeite komt er nog iets uit mijn mond. 'Ja, het zal wel. Jullie zijn gewoon h- hah- harteloze mensen die niks te doen hebben. Wat doen jullie eigenlijk met die me- meh- meerminnen.' Ik ging tegen de deur aan zitten zodat ik zometeen niet opeens op de grond viel van de slaap.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jason
    'Oke dan, maar ehm wat wil je nu doen. Gewoon praten of even slapen?' Vraag ik dan maar. Ik was zelf vrij moe.

    Jade
    ik glimlachte. 'Nee jij niet anders was je al gillend weggerend. Maar als jet echt wilt weten waarom ik op die rots zat ik ben net ontsnapt van jagers maar mijnvriendinnen zitten daar gevangen.' Zeg ik een beetje triest.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ben zo wel ff eten]

    Teske Velez

    Wat krampachtig ging ik recht opzitten en keek ik om me heen. Ik hoorde mijn maag knorren en me lippen voelden droog aan. 'Lucas?!' riep ik voorzichtigjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Monteiro

    Ik knikte, 'Dan heb je geluk dat je vrij bent.' Ik dacht even na, dat was dus de reden waarom dat ene meisje daar stond. 'Er was een meisje met lang bruin haar en grijs bruine ogen. Ook een meermin?' vroeg ik toen maar. 'En toch vind ik dat je je niet moet laten stangen door wat andere van je denken. ' fronste ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    'Oke dan, maar ehm wat wil je nu doen. Gewoon praten of even slapen?' vraagt Jason. Ik bekijk hem even en zie dat hij er moe uitziet. 'Slapen, je ziet eruit alsof je dat wel kan gebruiken,'

    JJ
    'Ja, het zal wel. Jullie zijn gewoon h- hah- harteloze mensen die niks te doen hebben. Wat doen jullie eigenlijk met die me- meh- meerminnen.' zegt het meisje. 'Als je echt de dochter van een jager zou zijn zou je wel weten wat we met ze doen. Dus pech gehad, ga nu maar weer weg'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Rustig was ik tv aan het kijken totdat ik iemand hoorde roepen. Ik kreunde en stond op. Ik liep met een boterham naar de kelder en liep toen naar Teske, 'Ook goedemorgen mevrouw.' zei ik terwijl ik in mijn ogen wreef. 'Wat is er aan de hand?' vroeg ik toen terwijl ik een hap van mijn boterham at.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Oke ik moest even iets verzinnen. 'Wat begrijp je niet aan mijn vader is toen ik klein was vermoord door een meermin. Hoe moet ik het te weten zijn gekomen he?! Ik kan niet met de doden praten,' zuchtte ik toen. Ik kreeg weer een lichte brok in mijn keel maar probeerde die zo min mogelijk te laten zien.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [@Iheartmusicc je weet dat de deur nog steeds dicht is toch?]
    JJ
    'Wat begrijp je niet aan mijn vader is toen ik klein was vermoord door een meermin. Hoe moet ik het te weten zijn gekomen he?! Ik kan niet met de doden praten,' zucht ze. Ik word met de minuut meer geïrriteerd. Kan dat kind niet gewoon oprotten. 'Vertel dan eens hoe je "vader" heette'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ja dat is Destiny. Niet bij haar in de buurt komen. Ze eet je letterlijk met huid en haat op.' Zeg ik peinzend. Ik zag Mila weer aan komen zwemmen. Ze begon te zingen. Het hypnose lied. Ze zag toch dat ik met hem was. 'Bedek je oren.' Zeg ik zacht. Ikzelf duik het water in en sla haar. 'Dat doe je gewoon niet.' Zeg ik geïrriteerd. Ik laat mijn tanden zien. Mijnhoektanden steken eruit en ik gron zachtjes. Ze kijkt me arrogant aan maar stopt. 'Dont dare it again.' Zeg ik sissend eb zwem terug. 'Sorry sommige zien je als een prooi.' Zeg ik bescheiden.

    Jason
    Ik glimlach dat was aardig. Ik knik en loop de kelder op. Ik doe de deur niet helemaal dicht en hoor iemand Lucas lopen. Lucas staat met een kreun op en opens de deur. Ik kijk ongezien over zijn schouder mee. Ik tik hem even verveeld en moe op zij. Schouder. 'Zullen we de meermeisjes anders even bij elkaar zetten dan hebben we even rust. Dan doe. We ze anders even in de aquarium van 10 bij 10 meter.' Vraag ik hem.wist bit hou hij was maar ik was moe.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 13:07 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Yes i know ik bedoelde te laten horen naja te lui om het te veranderen]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik zuchtte, 'Laat maar. Ik heb hier geen zin in.' Ik stond op dacht even na. Hoe the hell moet ik Teske gaan bevrijden. Felicity is toch al weer geweldige vriendjes met Jason geworden,'

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik keek even naar Jason, 'Doe ik zo wel, ga maar slapen. Dan let ik wel op ze, JJ is volgens mij met dat kind buiten aan het praten of zo ver je het nog praten kon noemen.'


    Alexander Monteiro

    Ik schrok even, 'Zullen we ergens anders naar toe gaan? Je staart is toch al opgedroogd en dan hoef je niet steeds het water voor mij in te duiken,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Jason glimlacht en knikt waarna hij wegloopt. Ik zucht even, het is maar goed dat je niet dood kan gaan aan verveling.

    JJ
    'Laat maar. Ik heb hier geen zin in.' ik hoor dat ze opstaat. 'Mooizo, dan kan je nu wel weg gaan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    'Ook goedemorgen mevrouw.' zei hij terwijl hij in zijn ogen wreef. Ik glimlachte 'Wat is er aan de hand?' vroeg hij terwijl hij een hap nam van zijn boterham. 'Zullen we de meermeisjes anders even bij elkaar zetten dan hebben we even rust. Dan doe. We ze anders even in de aquarium van 10 bij 10 meter,' hoorde ik Jason zeggen. Ik keek Lucas aan. 'Doe ik zo wel, ga maar slapen. Dan let ik wel op ze, JJ is volgens mij met dat kind buiten aan het praten of zo ver je het nog praten kon noemen,' zei hij. Ik keek Lucas nog steeds aan. 'Eh, ik wou graag beetje eten en drinken,' zei ik voorzichtigjes. 'En als je ons in een aquarium stop, doe je dan weer gemeen tegen me? Omdat ik dan een staart heb?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Begrijp even dat je het zo niet veel beter maakt, ga jij zo tegen mij doen dan doe ik precies zo terug.' Jongens hebben echt geen manieren hoe ze een meisje moeten behandelen.

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik keek haar even aan, 'Wat wil je eten en drinken? En ik weet het niet. Hangt ervan af hoe jij dan weer tegen mij doet.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Wat wil je eten en drinken? En ik weet het niet. Hangt ervan af hoe jij dan weer tegen mij doet,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Wat ik gisteren had vind ik wel goed,' zei ik en ik keek hem aan. 'En ik zal misschien in het begin beetje anders doen. Beetje nerveus, snap je?' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you