• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken ;D
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten [Lezen voor de deelname]:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld
    ~Reserveringen blijven 1 a 2 dagen staan


    Karakterlijst
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Overige informatie:

    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Have Fun ;D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 12:51 ]


    Cookies!

    Candyfornia schreef:
    Kan ik een broer en zus reserveren?


    Het liefste eerst maar een personage en als er over is kun je een tweede


    Cookies!

    Ik heb het verhaal van de Minotaurus gelezen. (A)


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Naam: Ophelia Elená Agathon
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 15
    Karakter: Ophelia is een koppig, moeilijk te overtuigen meisje dat weet wat ze wil. Ze weet altijd wat ze wil en zegt alles wat ze denkt, wat soms verkeerd voor haar uitpakt. Maar bovenal is ze slim en sluw, kan ze goed liegen en is ze erg moeilijk te doorgronden. Alleen bij echte vrienden komt ze los en is ze een lieve, behulpzame vriendin die je altijd trouw blijft.
    Uiterlijk:


    Overige informatie: Ze houdt zielsveel van haar oudere broer Esdras, ondanks ze vaak ruzie met hem heeft.

    Naam: Esdras Giannis Agathon
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 17
    Karakter: Esdras is een mysterieuze, intelligente jongen die erg zorgzaam is. Zijn grootste taak is zijn kleine zusje Ophelia beschermen, zelfs als dat moet met geweld. Stiekem is hij supergrappig en heeft hij hetzelfde gevoel voor humor als Ophelia.
    Uiterlijk:


    Overige informatie: Esdras houdt heel veel van zijn zusje Ophelia, en doet alles om haar te beschermen zelfs al hebben ze soms ruzie.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:59 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ik heb het gelezen :Y) dus ik snap het nu wat meer ;3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    thePineapple schreef:
    (...)

    Het liefste eerst maar een personage en als er over is kun je een tweede


    Ow, ok, dan moet je mijn personage Esdras maar even wegdenken ok? ;P


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Mmh, nouja, ik kom toch jongens te kort.. Nogal best wel erg xD
    Dus hij mag wel mee ^^
    Iedereen mag nu wel een tweede personage, maar het liefste een jongen


    Cookies!

    thePineapple schreef:
    Mmh, nouja, ik kom toch jongens te kort.. Nogal best wel erg xD
    Dus hij mag wel mee ^^
    Iedereen mag nu wel een tweede personage, maar het liefste een jongen

    Laat maar ik schreef iets, maar het is al goed. :p

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 19:50 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Oeh, dit is een leuk verhaal. Ben dol op griekse mythelogie :D

    Mag ik een jongen reserveren?


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    Oeh, dit is een leuk verhaal. Ben dol op griekse mythelogie :D

    Mag ik een jongen reserveren?


    Ik ben ook gek op Griekse Mythologie! Zo interessant. (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    -

    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 19:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Inderdaad, een van de enigste redes dat ik gymnasium doe xd


    I only miss you when I'm breathing

    Ik ook, daarom heb ik deze rpg ook gemaakt ^^


    Cookies!

    Naam: Philip Grigoris
    Geslacht: mannelijk
    Leeftijd: 16
    Karakter: Rustig en verstandig. Hij is een beetje een braaf type, zorgzaam en eerlijk. Hij zal nooit liegen als het niet noodzakelijk is, en hij vertrouwt mensen snel, wat hem nogal naïef maakt. Hij houdt ervan alles te weten en overal op voorbereid te zijn. Ook is hij erg leergierig.
    Uiterlijk:


    Overige info: Komt uit een doodgewoon gezin, en heeft wel behoefte iets mee te maken.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 20:28 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Naam: Jason
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 17
    Karakter:Jason is erg spontaan en doet daardoor soms niet al te slimme dingen zonder dat hij het echt doorheeftomdat hij er niet over na heeft gedacht. Soms kan dit goed van pas komen, bijvoorbeeld in een gevecht, maar het kan ook heel slecht uitkomen wat ook vaak gebeurt. 
    Verder houdt Jason van humor en is hij over het algemeen vriendelijk, maar niet meer als je hem bols hebt gemaakt. Hij is niet echt een meisjes jager ofzo maar is ook niet een 'noob' op het gebied des liefde.
    Uiterlijk: Jason
    Overige informatie: Heel zijn leven heeft Jason rond gezworven door de straten van Athene, hierdoor heeft hij ook geen achternaam, en hij is misleid door een aantal mannen die zeden dat hij het heel goed zou krijgen als hij met ze mee ging. Natuurlijk ging hij mee, hij werd naar de loting gebracht en is er daar uitgeloot.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 21:04 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    Naam: Jason
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 17
    Karakter:Jason is erg spontaan en doet daardoor soms niet al te slimme dingen zonder dat hij het echt doorheeftomdat hij er niet over na heeft gedacht. Soms kan dit goed van pas komen, bijvoorbeeld in een gevecht, maar het kan ook heel slecht uitkomen wat ook vaak gebeurt. 
    Verder houdt Jason van humor en is hij over het algemeen vriendelijk, maar niet meer als je hem bols hebt gemaakt. Hij is niet echt een meisjes jager ofzo maar is ook niet een 'noob' op het gebied des liefde.
    Uiterlijk: Jason
    Overige informatie: Heel zijn leven heeft Jason rond gezworven door de straten van Athene, hierdoor heeft hij ook geen achternaam, en hij is misleid door een aantal mannen die zeden dat hij het heel goed zou krijgen als hij met ze mee ging. Natuurlijk ging hij mee alleen kwam toen terecht op het schip naar Kreta.

    Je schrijft dat Jason met mannen mee is gelokt op het schip, maar zo gaat het helemaal niet. Er worden veertien mensen uitgeloot. ;)
    En het plaatje doet het niet.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 20:58 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~