• Haaii,
    oke het is een beetje rare titel. Maar ik weet niet hoe ik het op dit moment anders kan omschrijven. Het is me de laatste tijd opgevallen dat als ik naar mensen kijk, die stil zitten, ik een soort... ja witte rand om die persoon heen zie, heel duidelijk. Vooral als bijv een leraar voor het bord staat. Ik heb erover gegoogled en heb iets gevonden over auras? Kan iemand alsjeblieft uitleggen wat het precies is en is het normaal???

    xx

    Aura's.. Volgens mij zijn er wel mensen die dat kunnen zien.
    Een aura is zegmaar een soort gebied rondom iemand ofzo,
    en dat heeft weer iets te maken met hoe iemand zich voelt volgens mij..
    Maar eerlijk gezegd weet ik er niet veel van.
    Niet iedereen kan dat zien, maar het is niet raar ofzo want ik hoor wel vaker dat mensen dat kunnen zien.


    The universal language of art.

    Waarschijnlijk heb je net in het licht gekeken. Dat heb je dan, je ziet dan een soort gloed. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar dat is gewoon normaal hoor.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Jup dat zijn Aura's. Dat kan iemand gevoelens zijn maar ook dingen van het verleden of heden of toekomst weergeven.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 19:03 ]

    Ik denk dat je nu een beetje te ver zoekt, als ik lang en geconcentreerd naar iemand kijk zie ik ook een soort witte gloed om die persoon hoor. ^^ I think it's normal as hell.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 19:02 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Gewoon een lichtrand. (cat)
    Last time I checked, aura's had color.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chroniqueur schreef:
    Ik denk dat je nu een beetje te ver zoekt, als ik lang en geconcentreerd naar iemand kijk zie ik ook een soort witte gloed om die persoon hoor. ^^ I think it's normal as hell.

    Dit ja.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aura's hebben kleuren en zijn nooit alleen wit. Dit zijn gewoon doodnormale lichtranden, die komen door lichtval en achtergrond -dit vooral, vaak witte achtergronden zorgen er voor- en concentratie. Nee, dit zijn geen aura's.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 19:04 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ooh gelukkig, ik zie het nu steeds vaker als ik goed kijk.

    Maar eigenlijk denk ik gewoon dat het is wat bijna iedereen hier zegt.
    Aura's hebben kleur volgens mij en als ik een tijdje in het licht kijk en daarna naar iemand die niet beweegt zie ik ook een soort rand om diegene heen. Dat heb je ook als je lang ergens naar staart volgens mij,


    The universal language of art.

    Yoda schreef:
    Aura's hebben kleuren en zijn nooit alleen wit. Dit zijn gewoon doodnormale lichtranden, die komen door lichtval en achtergrond -dit vooral, vaak witte achtergronden zorgen er voor- en concentratie. Nee, dit zijn geen aura's.

    Dat is gewoon je naabeeld.
    als je dan wegkijkt, naar een vlakke muur bv. dan zie je die lichtinvallen nog. Volgens mij is dat dat.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aura's hebben niet alleen kleuren, begint vaak met een dun wit randje om die persoon zelf heen.

    Ik heb er wel eens iets over gelezen en het scheen dat beginners witte randen fz zagen. Ik zou er als ik jou was gewoon even wat over opzoeken en kijken of het een beetje klopt met wat jij hebt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Gewoon licht. ik geloof namelijk niet dat die aura onzin bestaan


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Shiku schreef:
    Waarschijnlijk heb je net in het licht gekeken. Dat heb je dan, je ziet dan een soort gloed. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar dat is gewoon normaal hoor.


    Travel far enough, you'll meet yourself