• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:11 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    Jahoor, als ik hem heb vermoord. Of laat hem kanker krijgen, weet hij eindelijk hoe zijn fantasieën voelen.


    Okay.
    Deal :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jezus...


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Trollestia schreef:
    I really should send that guy to the moon


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wat een ziekelijk gestoord ventje zeg! Groot gelijk dat je de politie hebt gebeld.

    Mag ik je meehelpen hem te vermoorden? Doen we het wel op een brute sadistische manier.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wat een ongelofelijke debiel, waarom zegt hij in vredesnaam dat hij kanker heeft?! Hij beledigt mensen met dit want het is niet waar en kanker is geen ziekte om mee te spotten (spreek uit ervaring)

    Zulk soort mensen moeten ze echt op sluiten


    Physics is awesome

    Chroniqueur schreef:
    Bah, wat een geesteloze imbeciel. ;_;

    + poor Rebecca *hug*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    wow, die gozer spoort niet

    Eyes schreef:
    Wat een ongelofelijke debiel, waarom zegt hij in vredesnaam dat hij kanker heeft?! Hij beledigt mensen met dit want het is niet waar en kanker is geen ziekte om mee te spotten (spreek uit ervaring)

    Zulk soort mensen moeten ze echt op sluiten


    Het is nog erger: hij zegt dat hij FRED is, via de telefoon en MSN, en zegt dán dat hij kanker heeft. Ziek hè?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    Het is nog erger: hij zegt dat hij FRED is, via de telefoon en MSN, en zegt dán dat hij kanker heeft. Ziek hè?


    Zou ie echt niet bij mij moeten doen want dan word ik echt link. Maar echt rot dat ie het bij je vriend flikt en goed dat je de politie hebt gebeld, hoop echt dat ze er wat aan doen.

    Van dat soort mensen word ik echt gewoon kwaad, hij weet niet hoe het is als iemand kanker heeft dus hij moet zijn r**kop dicht houden!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 18:53 ]


    Physics is awesome

    Goooood. Adolf Hitler hier. Meneer Derek, ik heb nog een mooi plekje voor je in Auschwitz. 365 dagen per jaar lang hard werken, arbeit macht frei, daarna zal ik er persoonlijk voor zorgen dat je in de hel terecht komt.

    *Adolf-modus uit*

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 19:08 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Die gast is ziek in zijn hoofd.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Klootzak, wat denkt ie wel niet? (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bach schreef:
    Klootzak, wat denkt ie wel niet? (cat)


    Dat is zo aandacht krijgt, blijkbaar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat is wel behoorlijk zielig en ziek van die gast. Als je zo aan aandaht wilt komen val je toch wel berhoorlijk laag. Je hebt helemaal gelijk met wat je allemaal zegt.


    Tears are words the heart can't say.