• Ja, want vandaag had ik voor de zovéélste keer vertraging.
    En ja, de NS rééd al met een aangepaste dienstregeling, en zelfs dát gaat dus niet eens goed(cat).
    Okai, de NS rijdt nooit stipt op tijd. No problem. Ik kan heus wel vijf minuutjes wachten.
    Maar gisteren bijvoorbeeld:
    Ik stap in op Rotterdam Centraal, 14:45.
    De trein vertrekt -wonder boven wonder- op tijd, 14:55.
    De trein stopt op Rotterdam Noord, 15:00.
    Ik wacht tot de trein zal vertrekken, wat dus niet gebeurt.
    Uiteindelijk, het is inmiddels 15:30, de volgende trein is om 15:25 van Centraal vertrokken, wordt verteld dat deze trein niet meer verdergaat vanwege een defect (Goh, alsof iedereen dacht dat dit ding ooit nog in beweging zou komen) en dat we op de volgende trein moeten wachten, die om 15:40 aan zou moeten komen, omdat die óók al vertraging heeft.
    Leuk.
    Om 15:50 komen we ein-de-lijk aan in Nieuwerkerk aan den IJssel, waar ik normaal om 15:10 had kunnen zijn.
    Bedankt, NS. (cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ach we houden allemaal toch zó veel van het openbaar vervoer! <3 *Hard gehoest*
    Mijn bus was gisteren te vroeg waardoor ík te laat op school kwam :@


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb het geluk dat ik maar 1 bus naar huis moet hebben. En die zijn meestal altijd op tijd.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:31 ]

    Met dit weer ben ik eindelijk eens blij dat ik met de bus moet :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vivace schreef:
    Ach we houden allemaal toch zó veel van het openbaar vervoer! <3 *Hard gehoest*
    Mijn bus was gisteren te vroeg waardoor ík te laat op school kwam :@


    De 158 is áltijd te laat óf te vroeg :3

    Starkiller schreef:
    (...)

    De 158 is áltijd te laat óf te vroeg :3


    Heb ik nog nóóit meegemaakt *nog een keer hard gehoest*
    En ja, ik ben verkouden ;]
    nou ja het kan nooit zo erg zijn als een paar vriendinnen van mij. Die waren op de goede bus gestapt, alleen de verkeerde kant op...


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn trein was gisteren een uur telaat >< en toen stonden we daar in de kou (als je het daar over had x'D)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Vivace schreef:
    (...)

    Heb ik nog nóóit meegemaakt *nog een keer hard gehoest*
    En ja, ik ben verkouden ;]
    nou ja het kan nooit zo erg zijn als een paar vriendinnen van mij. Die waren op de goede bus gestapt, alleen de verkeerde kant op...


    HAHAHAHAHAHAHAHA.
    Ik nam een keer de trein op het goede spoor op de goede tijd, bleek die trein niet te gaan.. En zat ik al wel in een andere trein die naar Maastricht ging :3

    Ik heb nooit problemen met de trein omdat ik er nooit gebruik van maak. Maar ik geloof wel dat dat écht heel erg kut is.
    Het enige wat ik bagger vind aan het OV is de OV-Chipkaart. Ik kan dat ding nóoit opladen omdat er dan weer een storing is. Kan ik fucking 20km gaan fietsen voor het eerste dichtsbijzijnde apparaat. Zuuuchtt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Starkiller schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAHAHA.
    Ik nam een keer de trein op het goede spoor op de goede tijd, bleek die trein niet te gaan.. En zat ik al wel in een andere trein die naar Maastricht ging :3


    Leuk toch? Maastricht is een best leuke stad. Ik ben er één keer geweest en het enige wat tegenviel was de regen... :P


    Deep inside, I've never felt alive

    Vivace schreef:
    (...)

    Leuk toch? Maastricht is een best leuke stad. Ik ben er één keer geweest en het enige wat tegenviel was de regen... :P


    Ik moest de andere kant op :3

    Wandering schreef:
    Ik heb nooit problemen met de trein omdat ik er nooit gebruik van maak. Maar ik geloof wel dat dat écht heel erg kut is.
    Het enige wat ik bagger vind aan het OV is de OV-Chipkaart. Ik kan dat ding nóoit opladen omdat er dan weer een storing is. Kan ik fucking 20km gaan fietsen voor het eerste dichtsbijzijnde apparaat. Zuuuchtt.

    Je kunt 'm ook in de bus opladen (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Vivace schreef:
    (...)
    Je kunt 'm ook in de bus opladen (cat)


    Kan dat? Ik laad hem altijd gewoon in Veghel op. Wist ik veel dat ze daar pas open gingen ná 9 uur, toen ik om 8 uur daar was :3

    Starkiller schreef:
    (...)

    Kan dat? Ik laad hem altijd gewoon in Veghel op. Wist ik veel dat ze daar pas open gingen ná 9 uur, toen ik om 8 uur daar was :3

    Jup... Ik het midden van de bus, waar je normaal uitstapt staat ook een blauw kastje (of een andere kleur). Daar moet je je ding tegen aanhouden en dan is ie opgeladen (wel even goed op letten, want je moet 'm er een tijd tegen aanhouden en dan moet je wachten en dan is ie opgeladen. Ik stond daar namelijk wat te prutsen gisteren xD).
    je hoeft je niet dom te voelen hoor, ik kwam er ook pas na een tijdje achter

    Edit: je moet trouwens wel via internet eerst geld eropzetten (cat)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:59 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Vivace schreef:
    Ach we houden allemaal toch zó veel van het openbaar vervoer! <3 *Hard gehoest*
    Mijn bus was gisteren te vroeg waardoor ík te laat op school kwam :@


    Firm believer of all that is magic

    Vivace schreef:
    (...)
    Je kunt 'm ook in de bus opladen (cat)


    Nop, dat dacht ik eerst ook. Ze discrimineren mensen in het noorden gewoon D:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.