• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:Jongeren: VOL VOL VOL.
    - OHMYZAYNx ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!

    Activiteiten-indeling:
    MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELINGKamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell . .


    The universal language of art.

    Matthew
    ''ASYA!'' Riep ik, ''Asya!'' Ik zag hoe ze zich in het water liet zakken, onder water. Mijn ogen werden groot en ik verstijfde, wat deed ze nou?! Even was ik een soort van verdoofd, toen bedacht ik dat ik iets moest doen. Ik trok mijn shirt snel uit en sprong het water in. Misschien was ik al te laat. Dit ging fout.


    The universal language of art.

    Asya.
    Ik hoor vaag iemand mijn naam roepen.
    Ja jongen, nu ben je te laat.
    Ik heb zelf geen kracht meer om naar boven te zwemmen. Alles kleurt zwart.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Haha jullie laten Asya gewoon verdrinken!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [NEEE,, IK LAAT HET NIET GEBEUREN xd]


    The universal language of art.

    Matthew
    Ik zwom zo snel als ik kon naar Asya toe, maar ze was al onder water verdwenen. Dit zou het alleen maar moeilijker maken.. Ik ademde diep in en dook onder water. Het water prikte in mijn ogen maar ik trok me er niets van aan, ik keek rond en ineens zag ik haar. Ze bewoog niet, werd meegenomen door het water en ze zakte richting de bodem. Snel pakte ik haar vast en trok haar mee omhoog. Dit kon niet, dit mocht niet. Met mijn laatste kracht zwom ik naar de kant, ik hield Asya stevig vast. Ik legde haar neer op de grond en wist even niet wat ik moest. Er was geen tijd om op adem te komen, ik moest haar nu helpen. Ik drukte mijn mond op die van haar en gaf mond-op-mond beademing, in de hoop dat alles goed kwam.


    The universal language of art.

    ( mag ik een samenvatting (A))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jessica

    Ik zoek het kleedje dat ik aanhad en trek het over mijn kletsnatte lichaam. Het is maar een bikini dat je kan zien, niets speciaals. Ik zie een pad aan de rand van het terrein in de schaduw en besluit een wandeling te maken.

    [Mila moet nog reageren op Samuel xp]

    [Jups.(: Asya weet niet meer wat ze wil, ze kan niet van Mat houden omdat ze gewoon van niemand echt kan houden en daarom probeert ze zichzelf te verdrinken, maar Matthew gaat er dus achteraan en heeft haar net uit het water gehaald. De rest is bij het zwembad volgens mij.']


    The universal language of art.

    ( oke dankje)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Asya.
    Proesten duw ik iets zwaars van me af. Het water brandt in mijn keel. Het licht prikt in mijn ogen. Mijn hoofd voelt enorm zwaar aan. Ik heb niet de kracht om omhoog te komen. Verdwaasd blijf ik liggen terwijl ik liters water uit hoest.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kan je Samuels laatste reactie even voor me quoten?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matthew
    Ik zie hoe Asya haar ogen open doet en begint te hoesten, liters water hoest ze uit. Een glimlach van geluk verschijnt op mijn gezicht. ''Asya, je.. je leeft nog.'' Ik voel een traan branden en haal mijn hand door haar haar.


    The universal language of art.

    [Zal het gwn ff zeggen want heb de kracht niet om te gaan zoeken --, het was dus iets dat hij zei van 'wow ik heb een punt gemaakt' en dan sloeg hij het hoog in de lucht wat redelijk moeilijk te raken valt]

    Asya.
    "Asya, je...je leeft nog," hoor ik naast me.
    Ja, dat was niet mijn bedoeling.
    Voordat ik weer wil antwoorden voel ik een zurige smaak in mijn keel. Er komt gal in mijn mond. Ik begin te braken. Het water was dus toch niet zo helder als ik dacht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [brb]


    The universal language of art.