• Als de 14-jarige Luna omkomt door een tragisch ongeluk, komt ze terecht in de Umbria, de geestenwereld. Steeds blijft ze haar ouders zien terwijl ze haar niet zien en door verdriet kwijnt ze langzaam weg. Op het moment dat ze op instorten staat, ontmoet Luna Satan, de duivel. Ondanks dat hij de duivel is, belooft hij aan Luna dat ze haar geliefden voor één dag mag zien en met ze mag praten. Maar Satan blijkt toch een foute bedoeling te hebben…


    Dit kan je bekend voorkomen. Dat kan, want over dit verhaal had ik al een topic maar het plot was wel anders. Ik heb dus het plot veranderd, en ik vind het zelf beter.

    Sorry als het ongepast is. Het is niet mijn bedoeling en ik kon het nieuwe plot niet in het oude topic zetten. Nogmaals, sorry.

    Maar ik heb dus een cover en een titel nodig. Zelf zat ik te denken aan; The Devil's Words of Promises. Als je een andere titel bedenkt, zou ik daar blij mee zijn.

    Voor de cover; wees vrij. Leef je in in het verhaal en zie maar wat je er mee doet.

    Bedankt!


    Being happy is a choice ~

    promises is een mooie


    Firm believer of all that is magic

    Zialled schreef:
    promises is een mooie


    Ik denk ook wel dat ik die neem. Maar ik kijk gewoon of er nog betere zijn :)


    Being happy is a choice ~

    Dit is een kleine preview. Enjoy.

    Zwart. Toen wit. Meerdere kleuren. Mensen.
    Mijn ogen openen langzaam. Ik zie mensen in een cirkel om mij heen staan. Geschokt en sprakeloos. Oké, ik lig op de grond. Dus? Met moeite sta ik op, maar de mensen om me heen kijken nog steeds naar de plek waar ik net lag. Op dat moment zie ik een ambulancebroeder gehaast door de menigte rennen. Even later komen er nog een stuk of zes bij. Ik ga aan de kant en een paar broeders hurken naar beneden. Ze knielen neer bij een lichaam. Een lichaam dat nog niet was opgevallen bij mij. Als ik goed kijk zie ik dat het een meisje is. Ze heeft lang, blond haar, net zoals ik. Van het gezicht kan ik niet veel zien. Ik schrik als een ambulancebroeder de menigte wegduwt. Ook ik moet aan de kant. De man probeert me te duwen, maar zijn hand gaat dwars door me heen. Hij… Wacht. Dwars door me heen? Ik kijk naar beneden. Ging zijn hand nou… dwars door me heen? Met grote ogen probeer ik mezelf aan te raken, maar ook dit kan niet. Ik denk goed na en ik schrik. Ik beweeg een beetje naar links en kan het gezicht van het meisje - die nu op een brancard gelegd wordt - zien. Dat ben ik...

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 19:23 ]


    Being happy is a choice ~

    oh dit klinkt echt leuk, ik wil en de cover wel proberen (verwacht er niet te veel van want ik begin pas net met covers maken) En ik wil ook het verhaal lezen als je hem online zet :'P heb je nog speciale verwachtingen van de cover?? (A)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    oh dit klinkt echt leuk, ik wil en de cover wel proberen (verwacht er niet te veel van want ik begin pas net met covers maken) En ik wil ook het verhaal lezen als je hem online zet :'P heb je nog speciale verwachtingen van de cover?? (A)


    Niet echt. De titel Promises hoeft er alleen op, en wees maar een beetje mysterieus.


    Being happy is a choice ~

    Alana schreef:
    (...)

    Niet echt. De titel Promises hoeft er alleen op, en wees maar een beetje mysterieus.


    oke is goed, heb je ook nog een plaatje van hoe het meisje eruit ziet??
    En oh je hebt de titel al gevonden.
    -ik dacht aan: A promis from the devil- maar deze is ook leuk :'P
    Oja en wil je je naam er ook nog op?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 19:39 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    (...)

    oke is goed, heb je ook nog een plaatje van hoe het meisje eruit ziet??
    En oh je hebt de titel al gevonden.
    -ik dacht aan: A promis from the devil- maar deze is ook leuk :'P
    Oja en wil je je naam er ook nog op?


    Ik heb geen plaatje, maar ik kan wel even zoeken. Kan je er ook zelf een zoeken? Dan liever iemand die zich achtergelaten voelt enzo. Mijn naam hoeft er niet op :)


    Being happy is a choice ~

    Alana schreef:
    (...)

    Ik heb geen plaatje, maar ik kan wel even zoeken. Kan je er ook zelf een zoeken? Dan liever iemand die zich achtergelaten voelt enzo. Mijn naam hoeft er niet op :)


    ik zoek er wel een voor je :'3 oke nu ben ik ff bezig dus reageer laat xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    (...)

    ik zoek er wel een voor je :'3 oke nu ben ik ff bezig dus reageer laat xD


    Maakt niet uit :Y)


    Being happy is a choice ~



    Als je het niet mooi vind moet je het eerlijk zeggen hoor!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik vind hem heel mooi! Heel erg bedankt!


    Being happy is a choice ~