• Heeft iemand dat gedaan en waar? xd


    EDIT: ik bedoel echt downloaden via het internet, vind de cd net wat te duur xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 18:15 ]


    Where words fail, music speaks

    wat heeft iedereen toch met de sims? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Kijk even op sims4.nl, dan moet je gewoon op sims 3 of op sims 2 klikken. Ergens in de linkerkolom staat spellen downloaden.

    Edit: ze hebben hun site aangepast, nu moet je op downloads klikken.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 16:22 ]


    Ex astris, sciencia

    Je weet dat er bij het downloaden van Sims altijd wel dingen zijn die je daar niet hebt maar op de originele versie wel?
    - Tenminste, dat dacht ik.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik heb het spel gewoon in de winkel gekocht, als ik jou was, zou ik dat ook doen. Vooral in deze maand, dan krijg je korting. :)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik zou willen zeggen: The Pirate Bay, maar die ligt eruit en als geen Ziggo of XS4ALL hebt, moet je nog Vuze intstalleren, enz... En dat kan ik nu even niet uitleggen.
    Daarboven op komt ook nog dat je een goede torrent moet hebben waar die code (elke sims heeft een soort van activeringscode) er duidelijk aangewezen bij staat (dus dat je hem makkelijk kunt vinden)...
    Ik weet niet of iemand zo vrij wilt zijn om dit allemaal uit te leggen, maar ik kan dit niet aangezien ik op mijn mobiel zit en geen tijd heb om op mijn computer te gaan en alles uit te leggen.
    Als je wél weet hoe de Pirate Bay werkt, of je hebt een slimme broer of zus, dan zou ik zeggen: veel succes!


    Deep inside, I've never felt alive

    Bronte schreef:
    Kijk even op sims4.nl, dan moet je gewoon op sims 3 of op sims 2 klikken. Ergens in de linkerkolom staat spellen downloaden.

    Dit. Daar laat ik mijn zus altijd dingen van downloaden voor me.


    comfort in c h a o s