• Ik wel al! jeeeuj^^

    Dinsdag;2 uur studie!
    Woensdag;2 uur studie!
    Donderdag; 2 uur studie!
    Vrijdag (morgen dus);1 uur studie!(waarschijnlijk!)

    Wij hebben dus al redelijk wat studie gehad! ;DD
    En jullie hebben jullie al veel studie gehad???
    (Ik verveel mij dus daarom dit topic!!!) ;d

    Hoe bedoel je studie?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik doe HBO, das alleen maar studie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Fluorescent schreef:
    Hoe bedoel je studie?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik denk studie als in het Blegisch. :W als je een uur vrij hebt moet je in een klaslokaal of zaal zitten emt toezicht, en stil studeren of iets voor jezelf doen. Studie.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fluorescent schreef:
    Hoe bedoel je studie?

    zo noemt het bij ons.
    Dat is als een leerkracht afwezig is moeten we in een zaal en daar houd dan een ander leerkracht toezicht(studie dus)
    Soms krijgen we een taak.( als de leerkacht die afwezig is wist dat hij/zij ging afwezig zijn geeft hij/zij soms een taak mee die we dan in de studie moeten maken)
    Of we moeten ins in stilte bezig houden.
    Of soms mogen de jongens voetballen buiten.
    En wij dan in die zaal gewoon praten.
    ;DD

    (ps; als een leerkracht afwezig is mogen wij niet even naar huis ofniet even uit het school ofzo stom he!)

    Escritura schreef:
    Ik denk studie als in het Blegisch. :W als je een uur vrij hebt moet je in een klaslokaal of zaal zitten emt toezicht, en stil studeren of iets voor jezelf doen. Studie.

    inderdaad ;DD

    Naah, al zeker een maand geen studie meer. Morgen één uurtje maar dan krijgen gewoon vervangings les.

    Soave schreef:
    Naah, al zeker een maand geen studie meer. Morgen één uurtje maar dan krijgen gewoon vervangings les.

    Bij ons was het ook lang geleden voor dat we nog eens studie hadden

    Morgen twee uur 'studie'.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Wauw, lucky you! :3
    Bij ons is het al even geleden. Wij hebben het niet zo vaak. ):
    En wij hebben ooit eens ook een hele week gehad dat er mega veel leerkrachten ziek waren. Op den duur begon die studie toen wel te vervelen. :'D


    Let the Night embrace you

    Alleen gisteren een uurtje. :3


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ah, invaluur.
    Nee, de falende mensen bij mij op school komen nooit opdagen.


    Not all those who wander are lost.

    De laatste keer dat ik studie had was vorige week dinsdag en als er geen leerkracht meer ziek valt is de volgende keer dat ik studie heb dinsdag 6 maart.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Een studie-uur dus? Zo heet dat bij ons iig.

    Anyway, dat hebben enkel de onderbouwers, wij bovenbouwers hebben dan gewoon een 'tussenuur' en dan moet je zelf maar uitzoeken wat je gaat doen. De meesten gaan KWT'en. Geen idee meer waar het voor staat, amar het komt er op neer dat je in totaal 33 uur les moet hebben minimaal en als je dus 30 uur les hebt, moet je 3 KWT-uren. In andere woorden: 3 uur in de studiezaal of in ander lokaal zitten huiswerk maken en een docent zijn handtekening laten zetten als bewijs dat je gewerkt hebt.

    Maar altijd áls ik al uitval heb dan wordt 't een tussenuur.. Eergisteren was bijna heel VWO 4 om 12.15 al uit en ik? Geen uitval, nada, niks.
    Gisteren hetzelfde verhaal, al had ik toen wel uitval, een tussenuur terwijl anderen de eerste 6 uur vrij hadden enzo.

    Life's unfair. :<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    al 2uur deze week, en morgen waarschijnlijk nog een uur