• Ik denk er al lang over na om dit verhaal te schrijven, maar het lukte me niet zo goed. Het is geen waargebeurd verhaal, maar er zitten heel veel delen in die wel waargebeurd zijn. Ik heb iemand gekend zoals de hoofdpersonage van dit verhaal en daarom wil ik dit schrijven. Doen of niet?

    Inleiding

    Bijna iedereen heeft al wel eens een dagboek proberen bijhouden om bepaalde dingen in te schrijven, die je tegen niemand kan vertellen. David, een heel eenvoudige jongen, heeft het ook geprobeerd. Zijn dagboek was niet zomaar een dagboek. Het was zijn verhaal aan de wereld. Hij bevond zich op de bodem van een metershoge put, waar hij niet uit kon klimmen. Volg zijn verhaal en lees wat het betekend om een verslaving te hebben, die niemand als een echt probleem herkent of serieus neemt. Er zijn veel hulp groepen die kunnen helpen en veel mensen weten wat het betekend om een verslaving te hebben, maar toch word er nog te weinig aandacht aan gegeven. David, de drugverslaafde, kan laten zien wat een verslaving allemaal met zich mee kan brengen.

    Het verhaal is niet helemaal een dagboek, want het gaat maar over een paar delen. Het is ook met onbekende personen.


    "You showed me the path I shouldn't take, but walked it yourself"