• En niet omdat ik zoveel doe want dat valt reuze mee. D: De laatste tijd probeer ik echt op tijd naar bed te gaan, ik slaap altijd 7 uur of meer.
    Maar ik kom de laatste tijd moeilijker in slaap, ik heb altijd nachtmerries over de meest uiteenlopende onderwerpen, vaak meerdere per nacht waardoor ik soms ook nog tussendoor wakker word. En ik ben elke dag weer helemaal uitgeput.
    Pfft, weet iemand misschien iets?
    Warme melk is geen optie, iets rustigs voor het slapengaan doen ook niet, evenals niet eten. Heb ik allemaal al geprobeerd.


    Your make-up is terrible

    Je voedingspatroon aanpassen, helpt gegarandeerd. Zo als nog niet twee uur voor het slapen gaan eten, alle dingen waarbij je je moet inspannen (zo ook denk-werk) zo veel mogelijk vermijden voor het slapen gaan en voor de rest kan ontspanningsoefeningen (bijvoorbeeld: yoga) ook nog wel eens helpen.
    Je moet het niet één keer proberen maar dagelijks zodat het een ritme kan worden zodat je lichaam 'leert' dat als je bijvoorbeeld yoga gaat doen dat het dan eigenlijk tijd is om te rusten.
    Ik heb hier ervaring mee want ik had 15 jaar slaapproblemen tot zeer erg aan toe en nu gaat het prima en heb ik over het algemeen nergens meer last van.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 21:18 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb ook slaapproblemen. Het duurt altijd heel lang voor ik in slaap val en daarom slaap ik vaak niet meer dan 7 uur. En als ik toch wat meer slaap ben ik toch moe de volgende dag. Daarom ben ik naar de huisarts gegaan en heb bloed laten prikken, misschien weten zij wat er aan gedaan kan worden alleen is de uitslag nog niet binnen. Maar tegenwoordig slaap ik met de radio zachtjes aan en dat helpt wel redelijk.(: Ik weet ook niet waarom, maar daar word ik rustig van ofzo.


    The universal language of art.

    Ik ben een ramp met slapen. Ik maak vaak mijn hoofd leeg of denk aan iets totaal anders -eigen wereldje bijvoorbeeld-. Ik doe elke keer wat anders als ik niet kan slapen. Dus ik heb niet echt tips D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik had daar ook last van, maar ik heb nu een oplossing voor gevonden...
    Ga een uur voordat je gaat slapen iets ontspannends doen, zoals een boek lezen of tv kijken. Neem desnoods een kopje thee of iets waar je rustig van wordt. En ga NIET 'eventjes' achter de computer alles checken, want dan ben je weer klaarwakker. Zelfs niet op je mobiel...
    En de rest: lekker gaan slapen... Over die nachtmerries: I have no clue what you could do about that... I'm sorry...
    Trouwens, een kruik helpt bij mij ook heel vaak... Daar wordt ik namelijk rustig van ^^
    Veel succes!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb dat ook dus ik kan ook wel wat tips gebruiken.

    Naaawh liefje, ik vind het zo vervelend voor je! Dit weekend kun je vast wel weer lekker slapen. Hopelijk ben je daarna wat minder moe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sorry, ik weet niets D;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als het aanhoud zou ik naar de dokter gaan, dik kan wijzen op een slaap probleem.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    WhiteQueen schreef:
    Als het aanhoud zou ik naar de dokter gaan, dik kan wijzen op een slaap probleem.


    Ben ik al geweest, ik moet me meer inspannen van hem op een dag. Aan de pillen gaan werkt toch niet, dit was het enige waarop hij kon komen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb hetzelfde, ik heb bloed laten prikken maar der is niks mis, en heb laatst een of andere speeksel test ding gedaan, maar daar is de uitslag nog niet van bekend.. dus ik kan je zo niet helpen, sorry.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Assassin schreef:
    (...)

    Ben ik al geweest, ik moet me meer inspannen van hem op een dag. Aan de pillen gaan werkt toch niet, dit was het enige waarop hij kon komen.

    Blijven zeuren. Bij mij deden ze eerst ook niet en toen zijn we blijven zeuren en zijn me met dingen gekomen(een kraamkliniek, maar ik denk dat dat voor jou nog te vroeg is) of andere dingen. Bij dokters moet je altijd overdrijven en heel erg aandringen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Een dromenvanger bij je bed hangen? :'D
    Ik heb geen idee, ik heb ook heel veel last van nachtmerries, dus ik weet het ook niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Blijven zeuren. Bij mij deden ze eerst ook niet en toen zijn we blijven zeuren en zijn me met dingen gekomen(een kraamkliniek, maar ik denk dat dat voor jou nog te vroeg is) of andere dingen. Bij dokters moet je altijd overdrijven en heel erg aandringen.


    Wat is een kraamkliniek?


    Your make-up is terrible

    Woodcroft schreef:
    Een dromenvanger bij je bed hangen? :'D
    Ik heb geen idee, ik heb ook heel veel last van nachtmerries, dus ik weet het ook niet.


    Haha ik heb een enorme boven mijn bed en nog eentje bij mijn deur hangen. x'D


    Your make-up is terrible

    O, daar heb ik een artikel over gelezen!
    Het schijnt dat de spullen in je kamer energie uitstralen en dat je daardoor onrustig wordt. Herinneringen moet je opbergen in kartonnen dozen, dat houdt de straling vast.
    En lucht je kamer iedere dag een paar uur, daar word je ook rustig van. En bovenal: ruim alles op. Metalen dingen moet je uit je kamer doen en doe geen voorwerpen onder je bed.
    Was een artikel van de Vriendin die ik toevallig las. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"