Echo is het hardste veranderd. Dit is het topic dat ik had gemaakt toen ze gearriveerd was.
Momenteel ziet ze er zo uit:
Ze moet nu wel een nieuwe face-up zodat haar wenkbrauwen bij haar haarkleur passen. Ook zijn er groene ogen onderweg naar mij. Ik hoop dat die morgen toekomen. ^^
Mariko is nog altijd zoals vorige keer en dat gaat ze ook blijven. Máár ze is verliefd. (wbw)
De gelukkige is Link, mijn derde doll. Zijn pruik is gisteren toegekomen, dus zijn haar ziet er hier wat raar uit (degene die raad van wie die pruik is geweest krijgt een virtueel koekje. :'D).
Ik heb jammer genoeg nog geen foto van zijn nieuwe pruikje. Ook moet ik dringend kleren kopen. Alleen vind je jongenskledij echt moeilijk voor een redelijke prijs. Ik zou graag een victoriaans kostuum hebben, maar dat is al snel rond de 100 euro. Dat ga ik niet aan één kledingsetje geven.
Edit: Hier is een foto!
What do you guys think?
ps. Ik heb meer foto's van hun gemaakt in die twee maanden. Alleen heb ik ze niet gepost en het zijn er ook teveel om dat via Quizlet te doen. Voor de nieuwsgierigen is hier mijn DeviantArt.
[ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:41 ]
Let the Night embrace you