• Net was ik rond aan het kijken op youtube en kwam dit filmpje tegen. Het is van het programma 'Je zal het maar hebben'

    En ik vind het voor deze vrouw best erg dat ze het heeft, maar toch kon ik het niet weerhouden om toch even hard te lachen.



    EDIT:
    Ik moest niet lachen omdat ze die ziekte heeft. En ja ik heb respect voor zo'n mensen.
    Maar ik schoot in de lach om een stukje uit dat filmpje.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 22:46 ]


    <3

    Ik vind dus niet dat je kan lachen omdat iemand een stoornis/beperking heeft.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    <_<

    Ik mag hopen dat het jou niet overkomt, want het lijkt me niet bepaald iets om om te lachen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Jongens wel goed lezen. Ze zegt dat ze respect heeft voor de persoon, omdat die persoon kan lachen ondanks de stoornis.
    Ja, voor zo'n mensen heb ik ook respect.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Jongens wel goed lezen. Ze zegt dat ze respect heeft voor de persoon, omdat die persoon kan lachen ondanks de stoornis.
    Ja, voor zo'n mensen heb ik ook respect.


    "En ik vind het voor deze vrouw best erg dat ze het heeft, maar toch kon ik het niet weerhouden om toch even hard te lachen."

    Ze zegt dat zij(diegene die dit topic maakte) moest lachen. Lees zelf :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik dacht eerst dat het gespeeld was :')

    Maar het is inderdaad best erg


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zit hier nou niet echt hard te lachen ofzo.


    Tell me about it, stud.

    Discord schreef:
    (...)

    "En ik vind het voor deze vrouw best erg dat ze het heeft, maar toch kon ik het niet weerhouden om toch even hard te lachen."

    Ze zegt dat zij(diegene die dit topic maakte) moest lachen. Lees zelf :Y)


    Het stond daar echt. Misschien is het aangepast en anders sorry.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik moest lachen om wat Ruben zei; 'Borsthaar doet het toch!' :') Maar voor de rest vind ik er niks grappigs aan, eigenlijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.