Net was ik rond aan het kijken op youtube en kwam dit filmpje tegen. Het is van het programma 'Je zal het maar hebben' [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 22:46 ] <3
En ik vind het voor deze vrouw best erg dat ze het heeft, maar toch kon ik het niet weerhouden om toch even hard te lachen.
EDIT:
Ik moest niet lachen omdat ze die ziekte heeft. En ja ik heb respect voor zo'n mensen.
Maar ik schoot in de lach om een stukje uit dat filmpje.
- Home
- Forum
- Multimedia
- Ik lag wel even dubbel.
Ik lag wel even dubbel. - Multimedia
-
7 feb 2012 - 22:347 feb 2012 - 22:35
Ik vind dus niet dat je kan lachen omdat iemand een stoornis/beperking heeft.
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
7 feb 2012 - 22:37<_<
Ik mag hopen dat het jou niet overkomt, want het lijkt me niet bepaald iets om om te lachen.quidquid excusatio prandium pro
7 feb 2012 - 22:40Jongens wel goed lezen. Ze zegt dat ze respect heeft voor de persoon, omdat die persoon kan lachen ondanks de stoornis.
Ja, voor zo'n mensen heb ik ook respect.Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
7 feb 2012 - 22:41Immortal schreef:
Jongens wel goed lezen. Ze zegt dat ze respect heeft voor de persoon, omdat die persoon kan lachen ondanks de stoornis.
Ja, voor zo'n mensen heb ik ook respect.
"En ik vind het voor deze vrouw best erg dat ze het heeft, maar toch kon ik het niet weerhouden om toch even hard te lachen."
Ze zegt dat zij(diegene die dit topic maakte) moest lachen. Lees zelfquidquid excusatio prandium pro
7 feb 2012 - 22:42Ik dacht eerst dat het gespeeld was :')
Maar het is inderdaad best ergForget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.
7 feb 2012 - 22:489 feb 2012 - 16:10Discord schreef:
(...)
"En ik vind het voor deze vrouw best erg dat ze het heeft, maar toch kon ik het niet weerhouden om toch even hard te lachen."
Ze zegt dat zij(diegene die dit topic maakte) moest lachen. Lees zelf
Het stond daar echt. Misschien is het aangepast en anders sorry.Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
9 feb 2012 - 16:14