Hoi allemaal,
Ik ben bezig met een werkstuk voor school. Ik heb hier wat vragen en zou jullie willen vragen deze te beantwoorden. Je kan de antwoorden mij sturen in een PM of gewoon op deze topic.
De vragen zijn bedoelt voor meisjes.
De vragen gelden voor op straat en op internet. Schrijf er wel bij of het over straat of internet gaat zodat het duidelijk is.
Voor de mensen die denken; "Huh net waren de vragen iets anders?" dat klopt, wil toch proberen iets anders uit te zoeken.
1. Hoe oud ben je?
2. Word je wel eens aangesproken door een onbekende jongen die een stuk ouder dan je is? Waar gebeurde dat?
3. Hoe reageer je op zo'n jongen?
4. Voel je je gevlijd als je word aangesproken door zo'n jongen? Waarom?
5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit.
6. Ga je wel eens met zo'n jongen die je net ontmoet hebt mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet?
7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert?
8. Wat doe je als zo'n jongen eigenlijk iets te dicht in je persoonlijke ruimte komt (je aanraakt). Hoe dichtbij mag hij komen?
9. Durf je weerstand te bieden als hij te dicht bij komt? Hoe ver laat je hem gaan voor je er iets van zegt?
10. Ben je wel eens lastig gevallen door zo'n jongen? Wil je erover vertellen?
11. Wat weet je over loverboys?
Alvast bedankt voor je medewerking.
[ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:44 ]
"Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow