• And I need to tell you, how you light up every second of the day.
    I love you <3

[ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 20:04 ]

If you spread your wings, you can fly away with me.

i'm broken, do you hear me.

Letters schreef:
    (...)

Ik heb heel lang geleden wel eens verteld over mijn achternicht, dat ze het vanaf de basisschool al leuk vind om mij kapot te maken. Om alles en iedereen tegen mij op te stoken. Nou ik was laatste twee week maar 1 keer op school geweest omdat ik constant ziek ben. Natuurlijk had ik al wel verwacht dat ze dingen over mij zou gaan lopen lullen. En dat heeft ze gedaan. En ik ben nu zo boos he. Ik wed dat binnen een dag het hele dorp het weet & ik dan weer iedereen boven op me heb.
    Ik wil dit niet. Door haar en haar vriendjes en vriendinnetjes met hun leuke reacties durf ik amper nog in de spiegel te kijken.
    Ze hebben mij op de basisschool en in klas 1/ begin 2 kapot gemaakt.
    En het ging net weer goed. God-ver-domme.

Oh dat is echt kut,
    maar je moet het proberen je niet aan te trekken. Ik weet dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan. Maar jij kan echt nog in de spiegel kijken hoor, jij bent echt een mooi meisje ! Die andere weten er gewoon niks van, serieus

foreverPayne schreef:
    (...)

Oh dat is echt kut,
    maar je moet het proberen je niet aan te trekken. Ik weet dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan. Maar jij kan echt nog in de spiegel kijken hoor, jij bent echt een mooi meisje ! Die andere weten er gewoon niks van, serieus

Het ergste is nog dat het waar is. En of ze komt er nu net random mee, of iemand heeft het gwoon doorgelult aan haar. En ik gok op dat laatste.
    Maar ik moet toegeven, ik zie er beter uit als vroeger. Maar als ik kijk zie ik ook dat lelijke meisje dat werd gepest.

Remember when...

HELLO <33333

HE SANNE <333333.

Hai Sanne <3
    sorry het lukt me niet om uitbundig blij te doen. Het spijt me.

Remember when...

Ahw Hester, dat is zo zwaar kut he.
    Maar zoals Chelsea al heeft gezegd, probeer je er niks van aan te trekken. Want je bent prachtig. Vanbinnen én vanbuiten. Laat niemand dat kapot maken!

Oke ik ga een eitje maken, eten en dan leren leren leren leren.

Ik ben gewoon bang dat ik weer alleen achter blijf.
    Vriendloos. En dat ik weer bedreigd word.

Remember when...

Nee. Je hebt ons. Ik weet dat we ver weg wonen, maar ik zal er altijd voor je zijn <3

foreverhoran schreef:
    Nee. Je hebt ons. Ik weet dat we ver weg wonen, maar ik zal er altijd voor je zijn <3

+1234569874563

foreverhoran schreef:

Dankje schattekes.

Remember when...

Oke ik ga maar leren!
    4 bladzijdes Frans... Geweldig.

TOT LATER SCHATJES <33333

Oke ik waseven weg :D

foreverhoran schreef:

+10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

It's like I'm finally awake - One Direction.