• Ik heb twee verschillende kleuren ogen, een groen en een bruin oog. Mijn vraag is, heeft 1 van jullie ook twee verschillende kleuren ogen? Dit zijn mijn ogen btw. :Y)

The sun will rise and we will try again.

Winterwerp schreef:
    (...)

Dacht al zo iets.

Hoezo?

Neee heb ik niet (: Ik heb gewoon felgroene ogen (:

To infinity and beyond •

NewZaynland schreef:
    Neee heb ik niet (: Ik heb gewoon felgroene ogen (:

Omg, zo'n leuke kleur!

Ik heb een bruin oog met een beetje groen in, de andere is feller groen met oranje. Raar :9~

People change like the seasons - J. Cole

Groenachtig, met bruin in het midden.
    Zoiets ja. Denk ik. Lol.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik heb 1 blauw oog, en 1 groen. Al valt het alleen op als er licht op schijnt of als je er op let. Beter, want ik vind het echt lelijk ;$

[ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 20:46 ]

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

Hilarilouis schreef:
    (...)

Hoezo?

Dat zou ik nu toch ook eens willen weten want een verschil in oogkleuren staat niet meteen gelijk aan slechtere ogen of dergelijke.

If you had never come out of the blue, I would've stay

Ik heb goudgroenbruin. Groen rond de pupil, goudachtig daar omheen en de rand is heel donker bruin.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

madeupyou schreef:
    (...)
    Dat zou ik nu toch ook eens willen weten want een verschil in oogkleuren staat niet meteen gelijk aan slechtere ogen of dergelijke.

Exactly my point haha.

Ellis schreef:
    De mijne veranderen constant van kleur, nu zit ik meer in een groene periode. (:

Ik heb dat ook. (joehoe) Maar meestal zijn ze iets van grijsblauw.

Die van mij zijn alle 2 blauw, maar heel vaak lijken ze groen?

Big girls cry when their hearts are breaking

Bach schreef:
    Awesome! Nee die van mij zijn bruin, wel mooi bruin vind ik zelf maar okay (:

Firm believer of all that is magic

Biologist schreef:
    Groenachtig, met bruin in het midden.
    Zoiets ja. Denk ik. Lol.

Dat komt wel vaker hoor. Ik ken 2 mensen en die hebben ook 2 verschillende kleur ogen.

Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

Ik niet, ik heb groene ogen met van die edward cullen vampierfase kleurige vlekjes in. c:

Save me from myself.