• Ik was zo vandaag met twee vriendinnen in het atrium, hadden we dus alle drie iets uit de automaat gehaald. Zeg maar een mars ofzo iets. Liep ik zo voorbij een jongen, die overigens een echte sukkel is, zegt hij tegen mij: Jij komt hier zeker vaker, dat is wel te zien.
    Oké ik weet dat ik niet de dunste ben en inderdaad vrij dik ben, maar het doet toch best pijn om dat te horen. ):

    Sorry, ik wilde dit even kwijt. (:

    - ik deed trouwens alsof ik het niet hoorde, maar keek hem wel even vuil aan.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 16:58 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bedankt allemaal. (flower)
    God wat hou ik toch van die lieverds op Quizlet, echt waar. <3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik ben stevig and i love myself !!
    Laat die sukkel maar hij wilt vast alleen maar van die hele dunne anorexia meisjes, nou in deze tijd zijn de meeste meiden gewoon wat steviger en dat is juist mooi!


    I solemny swear i am up to no good

    There are 7 billion people in the world, don't let one of them ruin your life :].
    Dat vond ik een sterke uitspraak die ik ergens op internet ooit heb gevonden, steek maar mooi een vinger op naar die kloothommel :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ah you're sweet and beautiful too. (:

    - bedankt iedereen.

    Hij maakt trouwens wel vaker van dat soort opmerkingen. Ik was eerst eens aan het hardlopen met een teamgenoot van me, die echt overdreven klein is. Komt hij langs en zegt: Wow jij bent groot. Dan denk je echt van: Dude, gewoon niet.


    Bij mij op school zijn sommige jongens kleiner dan de meeste meisjes en een meisje uit mijn klas is best lang & ze draagt vaak hakken dus dan zegt iedereen, wow jij bent groot maar bij ons bedoelen ze dat altijd als grapje


    Physics is awesome

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ah you're sweet and beautiful too. (:

    - bedankt iedereen.

    Hij maakt trouwens wel vaker van dat soort opmerkingen. Ik was eerst eens aan het hardlopen met een teamgenoot van me, die echt overdreven klein is. Komt hij langs en zegt: Wow jij bent groot. Dan denk je echt van: Dude, gewoon niet.

    Ik krijg dagelijks zo'n opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd omdat ik heel klein ben. Die jongen zelf is nog maar amper een kop groter.
    Maar euh niks van aantrekken. Je bent zoals je bent (:


    Take risks and conquer your fears.

    Aww, wat een kut opwerking ;o
    Heb ik ook ervaring mee, inderdaad heel pijnlijk.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Combustible schreef:
    Er zullen altijd klootzakken blijven, zo lang je gezondheid er niet onder gaat lijden kun je gerust eten. Sowieso vind ik persoonlijk volslanke meisjes nog altijd het mooiste :Y)

    Die vind ik veruit het mooist. Het moeten wel vrouwen zijn en geen streepjes. Als ik van recht hield, dan viel ik wel op mannen (die hebben nog altijd minder uitsteeksels dan vrouwen (cat)). Er zit natuurlijk altijd een limiet aan, maar zoals Combustible zegt: Die is waar je gezondheid er onder gaat lijden.
    Wat een rotopmerking.


    I can't even think straight.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Pericles schreef:
    (...)
    Ik krijg dagelijks zo'n opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd omdat ik heel klein ben. Die jongen zelf is nog maar amper een kop groter.
    Maar euh niks van aantrekken. Je bent zoals je bent (:

    Jep ik ook , zelfs van iemand die nauwelijks 2 centimeter groter was :'D

    OT: Dat is echt een kut opmerking :c. Niks van aantrekken meid ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Thanks ya'll. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Inviolable schreef:
    Dat is echt een kut opmerking.
    *hug*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jezus, wat een lulhoofd ><
    En wat ik van je heb gezien in je fotoboek ben je dus echt niet dik.

    Sommige jongens snappen gewoon niet wat dat soort opmerkingen met een meisje doen =\


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oké: eikel.


    I am an idiot, I move.

    Ik had droog geantwoord: jij komt nooit in een schoonheidssalon, dat is er ook aan te zien.

    Of in elk geval iets over z'n stomme kop :')
    Wat een lul...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Die jongens weten niet wat echte schoonheid is; die verwachten dat elk meisje een model is. Wacht maar tot hij later een relatie wil, 't lukt 'm toch niet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)