• Ja, voor mijn doen wel ja.
    Vandaag stond ik om half 6 op om naar Schiphol te gaan. Mijn zusje vertrok vandaag met school naar London en moest om 7:15 verzamelen. Daar heb ik 's morgens vroeg iets gehaald bij Starbucks. Nou, daarna weer met de auto naar huis, lekker geslapen tot een uur of 11. En toen maar eens naar de kapper met de bus. Normaal doe ik veel minder op dinsdag hehe.
    Hmm, was echt lullig op het vliegveld, mijn zusjes lerares vroeg: "Oh, is je zusje ook meegekomen?" Pfft, ik ben wel 2 jaar ouder hoor, ik ben haar zusje niet. :c Hehe, maargoed, kijken of ze het over 10 jaar nog steeds zo leuk vind om ouder geschat te worden. 8D

    Hoe is jullie dag?


    Your make-up is terrible

    ... I'm so lazy. D:

    Veel opgeruimd, schoongemaakt...
    En nu ben ik mezelf aan het overtuigen te gaan schrijven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kut. Nog steeds ondersteboven, iedereen is er nog steeds ondersteboven van.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Gaat wel.Ik kwam pas laat uit mijn bed en was te laat van huis weg gegaan, kom ik er op school achter dat het eerste uur uit viel. Ik haat mijn school af en toe echt, waarom bellen ze dan niet? Ik had verdorie uit kunnen slapen


    Physics is awesome

    Je hebt echt veel gedaan vandaag, Niksel. Ik ben echt benieuwd naar je kapsel.
    Ik heb vandaag een geweldige dag. Ik was op school, heb in de stad kadotjes gekocht voor valentijn en ben nu lekker thuis aan het uitrusten en met jou aan het praten. Dat laatste maakt mijn dag zo geweldig.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 16:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vandaag school. Blijkt laatste 2 uur uittevallen omdat het op mijn locatie vanaaf. openavond is voor 1 vmbo(yeah) dus om half 3 uit ipv. 10 over 4


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tot twaalf uur uitgeslapen, wat dingen voor school gedaan en voor de rest niets.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb langer geslapen dan gepland, gegeten, gecomputerd, aangekleed, hond uitgelaten, gegeten, hond van de buren uitgelaten, genikst, muffins gebakken, twee pagina's van de 30 gelezen voor mn herkansing, muffins versierd + 1 gegeten, gecomputerd.

    Veel te weinig leerwerk dus ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Escritura schreef:
    ... I'm so lazy. D:

    Veel opgeruimd, schoongemaakt...
    En nu ben ik mezelf aan het overtuigen te gaan schrijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben gewoon naar school gegaan, heb mijn voet verstuikt, en probeer nu mezelf te overtuigen dat ik van Quizlet af moet en dat ik echt moet gaan leren voor die 2 toetsen van morgen..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hmm... Ik ben ziek, maar ik heb al een presentatie afgemaakt.. Ik ga nu maar eens wat ander huiswerk maken... ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    ik was wonderbaarlijk genoeg op tijd op school
    Toen moest ik een proefwerk inhalen, en een vriendin ook dus wij hebben het samen gedaan.
    Bij begleidingsles ben ik weer helemaal bij en loop ik zelfs voor
    Nederlands viel uit dus ik had een tussenuur
    Ik had weer levensbeschouwing/godsdienst en ik vind dat een leuk vak
    En met Scheikunde gingen we memory spelen met stoffen en nu weet ik bijna alle stoffen + afkorting gevallen die ik moet leren uit mijn hoofd
    En ik was ook nog eens op tijd bij de ortho
    En vanavond ga ik naar huiswerkbegleiding, dus ik heb best veel gedaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb vandaag echt nog helemaal niets nuttigs gedaan lol. Ik heb een aflevering van How I Met Your Mother, Pretty Little Liars, Doctor Who en Jane By Design gekeken maar meer niet. Ik ga vanavond wel naar de sportschool, dus dan doe ik nog iets


    As travars

    Ik heb vandaag... leerlingeraad gedaan, toen een uurtje school en toen naar de regie-groep van de PSG. Nu aan het script aan het werken en straks naar de open avond van mijn school. Bweeeh. Druk druk druk.


    Life is hard and then we die

    Ik heb uitgeslapen, gelezen en zit nu op Quizlet. Actief ben ik hè? En ik heb glas weggebracht :3 Dat is weinig voor mij op een dinsdag, normaal heb ik namelijk school, maar vandaag niet.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb een roos voor valentijnsdag gestuurd naar een jongen die ik niet ken, cup a soup over mezelf heen gegooid, iedereen die nog geld van me kreeg terugbetaald, met een vriend van vest geruild, een 6.8 voor Duits gehaald en nu ben ik aan het schrijven 8D.


    i put the fun in funeral