• Ja, voor mijn doen wel ja.
    Vandaag stond ik om half 6 op om naar Schiphol te gaan. Mijn zusje vertrok vandaag met school naar London en moest om 7:15 verzamelen. Daar heb ik 's morgens vroeg iets gehaald bij Starbucks. Nou, daarna weer met de auto naar huis, lekker geslapen tot een uur of 11. En toen maar eens naar de kapper met de bus. Normaal doe ik veel minder op dinsdag hehe.
    Hmm, was echt lullig op het vliegveld, mijn zusjes lerares vroeg: "Oh, is je zusje ook meegekomen?" Pfft, ik ben wel 2 jaar ouder hoor, ik ben haar zusje niet. :c Hehe, maargoed, kijken of ze het over 10 jaar nog steeds zo leuk vind om ouder geschat te worden. 8D

    Hoe is jullie dag?


    Your make-up is terrible

    Ik moest tot kwart over 2 naar school, toen ben ik daarna naar de sportschool geweest en net gedoucht, dadelijk eten, dan mee naar mijn vriend en dan nog wat huiswerk maken :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    verschrikkelijk

    School sucks


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik had vandaag 40 minuten rooster + het laatste uur uitval _O__O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    hmm, opstaan, fietsen, school, fietsen, piano, fietsen, thuis. Niks. Boringgg :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Eerste twee uur vrij dus lekker uitslapen, school, naar huis, mijn puzzel van duizend stukjes afmaken, een ontzettend lekker Chinees gerecht van mijn vader eten, msn. Niks bijzonders dus :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik had om 9 uur een toets en daarna heb ik behalve schaatsen eigenlijk niks meer gedaan :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    MESSIBI schreef:
    Kut. Nog steeds ondersteboven, iedereen is er nog steeds ondersteboven van.


    Van wat?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.