• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:Jongeren: VOL VOL VOL.
    - OHMYZAYNx ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!


    Activiteiten-indeling:
    MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELINGKamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell .


    The universal language of art.

    Samuel

    Ik kijk het domein rond waardoor mijn ogen op een zwembad vallen. Ik trek mijn shirt uit en mijn schoenen. Met een aanloopje spring ik het zwembad in waarna ik bovenkom en mijn hoofd even schud. "Ahh verkoeling !" roep ik uit.

    Asya.
    Als Matthew vraagt of we samen verder zullen lopen pak ik zijn hand.
    "Kom," lach ik. "Het bos in."
    Wankelend loop ik over het bospad.
    Misschien waren deze schoenen nou niet echt de beste.
    Ik sta stil bij een boom en trek mijn hakken uit.
    Veel beter.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jessica

    Ik zet mijn zonnebril op nadat ik een kort kleedje had aangedaan met daaronder korte rode All Stars. Ik loop het terrein over en zie een schommel. "SCHOMMEL !" riep ik vrolijk. Ik liep ernaartoe en ging erop zitten. Met mijn voeten die op de grond kwamen wiegde ik mezelf heen en weer.

    lana
    Iedereen was al her en der gegaan. De een alleen, de andere samen. Het weer was lekker dus dat zou goed uitkomen voor de planning van morgen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mila.
    Met mijn suede pumps in mijn hand loop ik richting de rest van de leiding.
    Nou, het is al goed begonnen.
    "Had niemand mij even kunnen waarschuwen voor dit soort gedoe?" vraag ik geïrriteerd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matthew
    We gingen het bos in en Asya deed haar schoenen uit. Ik lachte.
    ''Niet geschikt voor een wandeling zeker?''


    The universal language of art.

    Lana
    IK hoor Mila mopperen. "Tsja het is een kamp" zeg ik lachend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Henry McPolasky
    'Ik ben Henry.' Zeg ik kordaat en ik kijk naar de boom voor me. Ik verschuif wat op mijn tak en gaap. Ik wist niet hoe ik hier een hele week door kon brengen.


    Cookies!

    Samuel

    Ik sprong het zwembad uit en was nouja kletsnat. Ik liep naar de begeleiders. "Geef me een knuffel !" zei ik als ik naar een meisje liep die er nogal boos uit zag -Mila dus-.

    Lana
    Ik begin te lachen als een van de jongeren het zwembad uitloopt en Mila wilt knuffelen. "AH vindt je ons zo lief" knipoog ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Samuel

    "Ik moet met iets kunnen lachen en kletsnatte beg-". Ik stop in het midden van mijn zin en ik begin te grijnzen. Voordat hetzelfde meisje dat ik wou knuffelen nog maar iets doorhad nam ik haar op en liep ik met haar naar het zwembad. "BOMMETJE !" riep ik waarna ik haar erin smeet. Ik begon te lachen en zwaaide even naar haar.

    Lana
    Ik schoot weer in de lach. dit zou Mila niet leuk vinden. Toen de jongen boven kwam deed ik snel mijn schoenen oud en belande naast hem met een bommetje. Met een grijns kwam ik boven water


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabell Yordan
    Ik had mijn zonnebril opgezet en een blousje aangedaan. Ik liep weer naar buiten en zag een van de jongeren met gespreide armen naar de begeleiders lopen. Ik ging in de schaduw zitten en rekte me even uit.


    Cookies!

    Jessica

    Ik deed mijn kleedje en schoenen uit zodat ik nu in mijn bikini stond. Voorzorgen genomen ... Ik nam een aanloopje en dook het zwembad in. Toen ik bovenkwam zag ik dat ik al helemaal aan de andere kant van het zwembad was. Of ik was goed of dit zwembad was écht klein.

    Samuel

    Ik zwom naar het meisje dat er net in zat en ging naast haar staan. Ja ik was groot. Of dit zwembad was laag. "Samuel" zei ik waarna ik even een glimlach gaf. "Jessica, zeg maar Jess ofzo" zei ze terug.