Ik ben iemand die niet snel bang is, klimmen, duiken, abseilen of een jaar naar amerika gaan en nog geen geintje angst te bekennen.
Er is maar een ding waar voor ik bang ben, en dat zijn inbrekers. Zolang ik me kan herinneren is dat al geweest en dat is alleen maar erger geworden toen we in 2006 op vakantie overvallen zijn en nadat in 2008 ons huis werd leeg geroofd. Nachten kan ik wakker liggen, en alleen thuis slapen: No way.
Maar sinds ik op mijn exchange jaar in Amerika ben heb ik nergens last van gehad nou woonde we ook in een klein wijkje in the moddle of no where waar nog nooit was ingebroken. Maar nu zijn we verhuisd naar een ander stadje en een gigantische wijk en vertelde mijn hostdad nu dus net aan mij dat er de afgelopen 2 maanden in vijf huizen in onze wijk is ingebroken, allemaal overdag, okee dat geeft me wel een beetje mijn nachtrust, maar ik ben degene die overdag als eerste thuis kom... En ik ben bang, maar ik wil niet bang zijn want ik weet dat het geootste gedeelte hiervan in mijn hoofd zit ):
Tips? Voor wat zijn jullie bang?
I've never told a lie, and that makes me a liar.