[Ik weet niet waar dit topic hoort]
Wij krijgen binnenkort een 'Challenge day' op school,
voor de mensen die niet weten wat dit is, dan 'vragen' ze dingen en als het op jou slaat moet je de streep over steken. Bijvoorbeeld 'Steek de streep over als je ooit gepest bent geweest' en dat soort serieuse shit.
En ik wil niet. Ik heb maar met een paar mensen op mijn school echt iets, en de rest hoeft niks over mij te weten. Maar waarschijnlijk is dit verplicht en blablabla , Ik heb er nog geen informatie over gekregen maar het staat op de schoolsite (Of nouja er staat dan en dan 'over de streep' en That's it) en ik heb het gehoord van verschillende mensen, en ik zit nu echt te hopen dat het alleen voor de derde klas is of zo, want ik wil niet. Echt niet. Niet iedereen hoeft dat soort dingen over mij te weten En al helemaal niet heel nederland als dit gefilmd gaat worden, wat iedereen zegt. Dingen zijn niet voor niks persoonlijk, en ik heb echt de behoefde niet om dat met mijn school te delen. Onze school bestaat heel erg uit groepjes, en iedereen pest iedereen, dus veel vertrouwen heb ik er niet in >.<
Ik moest dit even kwijt ;x Dus nu ga ik weer verder hopen dat het niet verplicht is, of tenminste niet voor de examenleerlingen.
Om dit topic nuttig te houden, wie heeft er op zijn/haar school een challenge day gehad?
The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.