• Een jongen wordt wakker in een hell van een huis. De grond ligt bezaaid met drankflessen, dronken mensen liggen te slapen en het huis ziet eruit alsof er een bom is ontploft. Hij vindt een briefje waarop staat: You have 24 hours. Hij ontmoet als hij het huis doorzoekt een aantal anderen. Ze proberen uit te vinden wat er de laatste avond is gebeurd. Zijn ze op tijd?


    New story! *oude account is Yowic if you want to know* Nu heb ik dus een aantal rolletjes nodig.
    # 3 á 4 personen die hoofdpersoon ontmoet.
    # Een bitch die het onzin vind.
    # Beste vriendin van hoofdpersoon.

    Wat moet je invullen:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Karakter:
    Uiterlijk: Een bekend persoon. Geen Josh Hutcherson.
    Extra:
    Titel?:
    Waarschuwing?:


    Thankyouuu.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:46 ]


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Ik ga 'm invullen! (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Je moet never nooit niet iemand een hoofdpersoon laten invullen, sorry dat ik het zeg. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Je moet never nooit niet iemand een hoofdpersoon laten invullen, sorry dat ik het zeg. (:


    Tja... ik weet niks voor de hoofdpersoon. (: En anders moet ik een mannelijke hoofdrolspeler doen. Dat kan ook eventueel wel.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 19:43 ]


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Morsmorde schreef:
    Ik ga 'm invullen! (:


    Thankyou.


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Traesh schreef:
    (...)

    Tja... ik weet niks voor de hoofdpersoon. (: En anders moet ik een mannelijke hoofdrolspeler doen. :X


    Is juist origineel, vind ik. :Y)
    - ik zal er eentje invullen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Is juist origineel, vind ik. :Y)
    - ik zal er eentje invullen.


    Oke, you've got a point Sannie. Ik gebruik Joshie wel als hoofdpersoon. And thaaanks! Jouw rolletjes kan ik wel gebruiken.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 19:46 ]


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.


    Rol: Beste vriendin
    Voornaam: Audrey
    Achternaam: Roux
    Volledige naam: Audrey Elisabeth Roux
    Leeftijd en geboortedatum: Audrey is 17, geboren op 2 Juni 1994.
    Karakter: Audrey is een eigenwijs meisje. Ze heeft haar eigen wil, en luistert bijna nooit naar wat mensen te zeggen hebben. Toen ze op de basisschool zat is ze gepest, en dat heeft er juist voor gezorgd dat ze zo hard is. Dat is ook de reden waarom ze haar gevoelens niet zomaar blootlegt, want ze weet dat dat voor veel problemen en verdriet kan zorgen. Audrey is sarcastisch, wat soms voor ruzies kan zorgen. Ze zegt niet snel sorry, maar áls ze het zegt meent ze het uit de grond van haar hart. Tegenover vrienden/vriendinnen is ze heel beschermend, ze gaat voor ze door het vuur. Audrey vertrouwt mensen niet snel, maar als je haar eenmaal kent is ze eigenlijk een onzeker, maar open meisje. Ze houdt ervan om uit te gaan, en ze let er ook bijna nooit op met hoeveel ze drinkt. 'live like there's no tomorrow' is dan ook haar motto. Audrey is een echte flirt, maar duikt niet met de eerste de beste jongen het bed in. Sinds jongs af aan speelt ze al gitaar, ze kan niet meer zonder. Ook houdt ze wel van een goed boek op zijn tijd.
    Uiterlijk:



    Audrey heeft golvend, witblond haar wat tot haar schouderbladen komt. Zelf is ze erg blij met de helderblauwe ogen die ze heeft. Audrey houdt van jurkjes, rokjes en pumps, maar op een luie dag draagt ze ook wel een lekkerzittende joggingbroek met een versleten shirt. In haar kast heeft ze veel kleding hangen met pastelachtige kleurtjes, maar hier en daar vindt je ook wel een zwart of grijs kledingstuk. Ze vindt het leuk om zichzelf helemaal op te tutten, en doet het dan graag ook bij een ander.
    Extra: Audrey woont samen met haar vader. Haar moeder is overleden door een auto ongeluk toen Audrey negen jaar was.
    Waarschuwing?: yes, please! (:

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 19:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Voornaam: Liam.
    Achternaam: Montgomery.
    Volledige naam: Liam Wentworth Montgomery.
    Leeftijd en geboortedatum: Liam is negentien, bijna twintig. Hij is geboren in het begin van het voorjaar, namelijk op 22 Maart 1992.
    Karakter: Liam is een hele ijdele jongen met een nuchtere kijk op de wereld. Hij ziet dingen zoals ze er zijn en is iemand die graag de waarheid verteld aan mensen. Velen horen niet graag de waarheid, maar Liam is altijd meer dan gelukkig om de waarheid te vertellen. Liam vindt zichzelf heel wat en vindt het niet erg om wat aandacht op zich te hebben. Bij Liam kan je geen geheimen kwijt, ookal lijkt dat vaak zo, hij is een ontzettende klikspaan en laat zichzelf voor iedereen en alles gaan. De positieve punten aan deze jongen zijn vooral zijn spontaniteit en vriendelijkheid. Hij is aardig tegen zo goed als iedereen en vindt het maar tijdsverspilling om ruzie te maken. Liam is goed in bemiddelen, mensen aan het lachen maken en is redelijk intelligent. Daarnaast is hij meestal niet heel serieus en is hij goed in flirten en tips geven.
    Uiterlijk:


    Tom Felton.
    Extra: Liam is opgegroeid in een redelijk groot gezin, waar hij altijd vrij normaal is opgegroeid. Hij heeft altijd al een goede band gehad met zijn vader Ron - wie advocaat is. Liam heeft eigenlijk een hele uitzonderlijke band met hem, maar een nog veel betere met zijn opa - de vader van zijn vader. Liam en Opa John, zoals de man heet, waren al de beste maatjes toen Liam nog maar een klein knulletje was. Opa John verwende zijn kinderen graag, maar er was iets speciaals aan Liam. Ze hadden gewoon precies dezelfde gedachtestroom en Opa John herkende zich goed in Liam. Jessie is de lieve moeder van Liam en de kinderen - tevens de eerste echte liefde van Ron. Ze zijn namelijk al samen sinds dat ze zestien zijn. Samen hebben ze vijf kinderen. De oudste is de vierentwintig jarige Alex. Na Alex komt de prachtige eentwintigjarige Farrah. Liam komt na Farrah. Liam heeft nog een jonger zusje van vijftien, Michelle. En de jongste van het huis is de twaalf jarige Coraline.
    Robert Downey Jr, Jayma Mays, Ryan Gosling, Dianna Agron, Gemma Ward & Thylane Blondeau.
    Titel?: Sorry ik weet niks.
    Waarschuwing?: Jep. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vul in!


    ' Nyctophilia '

    Voornaam: Céline
    Achternaam: Mason.
    Volledige naam: Céline "Amanda, Carter" Mason.
    Leeftijd en geboortedatum: She's seventeen year old, born on the 24th of November.
    Karakter: Céline is een vrolijk meisje, dat veel om andere geeft. Ze heeft het beste met anderen voor, zolang ze ook maar aan zichzelf kan blijven denken.
    Ze krijgt vaak te horen dat ze een sympathiek meisje is. Ze is een echt familie mens.
    Zoals iedere tiener pubert Céline er vaak op los, met haar cele eigenwijze opmerkingen tegen haar ouders. Gelukkig kunnen haar ouders er om lachen en begrijpen ze haar, ze hebben voor Céline al drie pubers gehad.
    Uiterlijk:


    Kylie Kristen Jenner
    Extra: Céline heeft een pleegbroer/vriendje, ja. Hij heet Zac.
    Ze heeft drie oudere broers, Noah en Brian, (tweeling van 23) en Zac (19)
    Phelps twins & Cody Simpson
    Ze is geen shop-liefhebber maar heeft wel een goede style. Bijt in een verveelde bui op haar nagels
    Titel?: When time passed/ticks by -Ofzo?
    Waarschuwing?: Yepp


    ' Nyctophilia '

    Voornaam: Mackenzie
    Achternaam: Parker.
    Volledige naam: Mackenzie Lynne Parker.
    Bijnaam Ze word altijd Em genoemt.
    Leeftijd en geboortedatum: 17. || 29 september 1994.
    Karakter: Em is een spontaan en onvoorspelbaar meisje. Ze doet waar ze zelf zin in heeft en denkt vrijwel nooit na over de consequenties. Em leeft veel in het verleden, een pijnlijk verleden in haar geval, wat er voor zorgt dat ze ontzettende stemmingswisselingen kan hebben. Ze kan van ontzettend vrolijk opeens omslaan naar enorm chagrijnig. Of kwaad zelfs. Ze praat nooit over dingen die er gebeurd zijn, of haar gevoelens en doet haar best om dit verborgen te houden. Ondanks alles is ze ook erg dankbaar voor wat ze heeft en heeft ze een groot hart. Ze is slim, grappig en ook wijs voor haar leeftijd. Em probeert er altijd het beste van te maken, en doet haar best om het positieve van dingen en mensen in te zien.
    Uiterlijk:


    Pixie Lott.
    Extra: Ze is weggelopen van huis toen ze twaalf was, en opgevangen door een vrouw op leeftijd (Rose) bij wie ze in huis trok.
    Waarschuwing?: Yes, please (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    ALLE ROLLEN ZIJN NOG WELKOM!


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Rol: Hoofdpersoon.
    Voornaam: Carlo.
    Achternaam: Thornton.
    Volledige naam: Carlo Gabe Thornton.
    Leeftijd en geboortedatum: Carlo is negentien jaar oud. Hij verjaat op 24 december.
    Karakter:
    Uiterlijk:


          Josh Hutcherson.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 16:09 ]


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Oeeeeh, I love Joshie!


    ' Nyctophilia '

    Nicee, ik vul zo in. (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'