• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik zat in de gymzaal en had mijn gymkleren al aan. Een simpele trainingsbroek met een tanktop. Ik keek eventjes de zaal rond. Het was ruim.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Telekinese

    'Nadia, zullen we anders samen een keertje gaan oefenen? Met zingen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Nadia, zullen we anders samen een keertje gaan oefenen? Met zingen,' zei ze. Ik schrok, maar een schrik die ik verwachtte. Ik had al eens geoefend hier. Alleen toen was er niemand in die ruimte. 'Alleen wij twee? Verder niemand,' zei ik. Ze had me toch al horen zingen. Via me gedachte dan, maar als nog.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Telekinese

    'Jup, alleen wij verder niemand.' zei ik toen glimlachend.'Kan je ook een instrument bespelen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Kan je ook een instrument bespelen?' vroeg ze. Ik haalde me schouders op. 'Beetje gitaar,' zei ik zachtjes. 'Ik oefende veel met Jake,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Telekinese

    'Jake?' vroeg ik toen verbaasd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Jake?' vroeg ze verbaasd. Ik knikte. 'Jake. Mijn oom. Hij kon echt geweldig gitaar spelen,' zei ik trots.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wat is er allemaal gebeurt, is de sportles geskipt? Waar kan ik inspringen?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Telekinese

    Ik glimlachte, 'Dus jou muzikale talent zit in de familie.' concludeerden ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [@Diapal, nee ze zitten te wachten ;d]

    Nadia Stone

    'Dus jou muzikale talent zit in de familie,' zei ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet niet hoe de rest van de familie is,' zei ik. 'Wanneer begint de les eigenlijk?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Kom maar naar Des en Nadia anders]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Telekinese

    'Oh, het spijt me.' zei ik toen. 'De les? Ik weet het niet!' zei ik toen met een dramatische toon.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Oh, het spijt me,' zei ze. 'De les? Ik weet het niet!' zei ze met een dramatische toon. Ik moest lachen. 'Weet je. Tot nu toe ben jij op Jake na de enige die lang bij me durft te blijven,' zei ik tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Zitten ze in de gymzaal? En trouwens, ik begin pas met de les als er veel online zijn, is misschien wel zo leuk.]

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Zwijgend sta ik bij Des en Nadia terwijl ik af en toe naar de leraar kijk. Gaat de les zo beginnen?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Sander~teleportatie
    Ik rek me uit en gaap 'Maar ik ga me omkleden, ik zie je zo wel bij de les.' zeg ik en ik loop weg.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.