• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Charles Pryst

    Ik grinnik. 'Je maakt me gek. Ik kan niet denken en vergeet te ademen. ' ik ga wat rechter zitten en kijk naar haar.

    Nouka Walldorn

    'Mijn hart slaat op hol en mijn lichaam sidderd om het jouwe,' voeg ik er voor mezelf met een lichte blos aan toe. 'Ongekende gevoelens, en je haalt ze nu al allemaal naar boven,' mompel ik en strijk met mijn vinger langs zijn kaak terwijl ik hem een lichte kus geef. 'Waarom wil je me zo graag beschermen, doe ik.. iets niet goed? Behalve misschien iets te gehaast,' vroeg ik hem met een aarzelende ondertoon en een kleur op mijn wangen.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 11:47 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alex Charles Pryst.

    Ik dwing haar me aan te kijken. 'Omdat jij nogaagd ben en ik niet. Je bent jonge en ik ben volwassen. Er zijn genoeg redenen rustig te doen dat snap je toch? '

    Nouka Walldorn

    Zijn blik viel nu niet te ontwijken en ik beet even op mijn lip toen ik hem hoorde zeggen dat ik nog maagd was. Ik wilde ontkennen maar dat lukte niet, dat zou ik tegen hem nooit kunnen. Ik knikte licht. 'Ik snap het.. Maar willen snappen doe ik het niet,' zei ik, het laatste een beetje mopperend omdat hij gelijk had.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alex Charles Pryst

    Ik lach om haar blik. 'Wacht maar het komt wel. 'Grinnik ik en kus haar lippen. 'Je bent heel leuk maar ik neemt geen risico goed? '

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 12:21 ]

    Nouka Walldorn

    Ik haalde even mijn schouders op en probeerde mijn gezicht in een mopperende uitdrukking te houden maar het lukte me niet. 'Als je me maar niet te lang laat wachten, je maakt me nu al gek,' mompelde ik en kroop dichter tegen hem aan om mijn lippen vervolgens op de zijne te drukken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Enige wat ik gemist heb is het kleffe gedoe tussen leraar en leerling? ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    'Ik kan niets beloven' grinnik ik en staat op. 'Als we nou allebei ons ahirt aan doen dan gaan we ontbijten goed' ik kus haar wang en sta dan op.

    Nouka Walldorn

    Ik trek een klein pruillipje als hij zegt niks te beloven. 'Je mag van mij wel zo mee hoor,' grinnik ik als hij opstaat om z'n shirt aan te doen.Bij het horen van ontbijt begint mijn maag spontaan te rommelen. Snel sta ik op om net als Alex mijn shirt aan te doen. 'Mogen we het schoolterrein eigenlijk verlaten?' Vraag ik hem dan, met het idee om dan misschien iets te gaan doen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alex

    Ik knik. 'Ja je mag weg zolang je naa voor 12 uur in de avond terug bent. ' antwoord ik en loop naar mijn kledingkast om mijn hofhong broek te dimorn voor een jeans en opzoek te gaan naar een shirt.

    Nouka

    'Dus dan..Misschien..' Pruttel ik, niet wetende hoe ik uit mijn woorden moest komen om hem mee uit te vragen. Dat was best slecht gezien ik een paar minuten geleden geen moeite had om hem tot iets anders te proberen verleiden. Mijn blik blijft op hem gericht terwijl ik toekijk hoe hij zich omkleed. 'Wil je misschien vanavond iets doen?' Een triomfantelijke grijns verschijnt op mijn gezicht als de vraag er zonder hakkelen uit is.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Wil je misschien vanavond iets doen?' Ze bloost een beetje terwijl ze dit
    zegt. Ik glimlach naar haar om dezelfde onzekere manier. 'Ja.. Lijkt me leuk
    wat zou je willen doen?' Ik pak een simpel zwart shirt met korte mouwen en trek het aan.

    [ Hey, wat heb ik allemaal gemist?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Hey, wat heb ik allemaal gemist?]


    [nikss, alleen maar wat klef gedoe tussen Nouka en Alex. Je wist volgens mij al dat ze zo gaan sporten toch?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ja dat wist ik wel, dankjewel! dus verder? aahh ik zoek het wel uit XD]

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Ik kleed me om en loop daarna de gymzaal in. Ik pak een basketbal en ga een beetje spelen in de zaal. 'Wat gaan we eigenlijk doen met sport?'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Telekinese

    Ik zit in de gymzaal naast Nadia en wacht totdat de les begint.


    The duty of youth, is to challenge corruption.