Gail Peck (23) woont met haar jongere zus, April (20) , in een appartement in het hartje van Londen. Ze werkt al drie jaar voor nachtclub FEVER en wanneer ze kennismaakt met de nieuwe serveerster Rebecca Styles komt ze in contact met een jongen die haar leven op zijn kop zet. Zayn Malik valt voor de charmes van de Canadese en doet er alles aan zodat zij hem zou daten, maar Gail neemt al maar meer afstand van de 19 jarige Pakistanees en groeit dichter toe naar Harry, de achttien jarige broer van Rebecca. Wanneer Zayn dan een relatie begint met Mackenzie (17) de jongste zus van Gail ontstaat er ruzie tussen de twee zussen. April (20) zit tussen de twee vuren van haar zussen en probeert de situatie op te lossen. Wanneer Zayn dan kennis maakt met Elaine McNally – Peck (40), de moeder van de drie zussen, ontstaat er een hechte band tussen hun twee, waar Mackenzie dan weer een stokje voor wilt steken. Een dramatisch, romantisch en 16+ verhaal over het leven van de familie Peck en One Direction.
I've been everywhere, man
Looking for someone
Someone who can please me
Love me all night long
Looking for you babe
Looking for you babe
Searching for you babe
Looking for someone
Someone who can please me
Love me all night long
Looking for you babe
Looking for you babe
Searching for you babe
Starring: Gail Alexandra Peck & Zayn Jawaad Malik
Also With: April Suzane Peck, Harry Edward Styles, Rebecca Jane Styles, Mackenzie Joanne Peck, Louis William Tomlinson, Niall James Horan, Liam James Payne & Elaine Amelia McNally-Peck
On Air: 06 FEB 12
Written By: Hazard
PREFACE: KLIK
Also With: April Suzane Peck, Harry Edward Styles, Rebecca Jane Styles, Mackenzie Joanne Peck, Louis William Tomlinson, Niall James Horan, Liam James Payne & Elaine Amelia McNally-Peck
On Air: 06 FEB 12
Written By: Hazard
PREFACE: KLIK
[ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 13:24 ]
Out of sight but not out of mind