• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:10 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als ik naar Christian Rock luister ben ik toch ook niet meteen gelovig? :') Beetje kort door de bocht, zo'n mening. Je kunt dat echt wel luisteren zonder dat je er zelf de ideeën van Hitler bij krijgt.

    & Ik vind dat nummer trouwens awesome.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het is niet mijn ding, omdat ik juist veel waarde heg aan de tekst en standpunten die er naar voor komen. Maar ik vind het wel onzinnig dat messen je als een neonazi zien omdat je er naar luster, hoewel ik het ergens wel snap. Dingen als nazi´s liggen nu eenmaal nog steeds erg gevoelig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mensen die haten op Nazipunk moeten beter research gaan doen naar de originele origine van de muziek. Ik ben luisteraar van Nazipunk (al verdomde lang), en vind het bullshit om mensen gelijk te gaan bestempelen als vuile nazi. Ben ik een nazi? Nee. Ik heb soms wel iets tegen buitenlanders (slechts een beperkte groep), maar wil ze niet dood of zo. Ik hou van snelle riffs en rauwe stemmen!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oké niet dat je hier iets aanhebt, maar ik kan serieus echt niet hakken. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:10 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik luister naar Landser en ben ook geen nazi. Ik vind voorwerpen uit voormalig nazi-Duitsland machtig interessant, net als de oorlog. Maar of me dat een nazi maakt? Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:10 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat is een wel erg bekrompen mening, ik luister ook al wel eens naar Skillet enzo, religieuze nummers maar ik ben toch ook niet gelovig?
    Enneh, dat muziekgenre is nu niet bepaald mijn ding.
    @Accindental,
    That's kinda, awesome!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 16:12 ]


    Ex astris, sciencia

    Lol ik luister superveel Within Temptation maar ik kleed me totaal niet als gothic en dat is ook de enige 'gothic'-muziek die ik soms non-stop luister...
    Dusja... Ik zou zeggen dat die mensen op dat forum een béétje veel vooroordelen hebben... *ahumahumtotaalnietsarcastischbedoeltahumahum*


    Deep inside, I've never felt alive

    I like the song, die standpunten boeien me niet zoveel (bloos).


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    I like the song, die standpunten boeien me niet zoveel (bloos).


    Dat zei ik dus ook, maar toen was er ineens ruzie omdat ik volgens heb Joden beledigde :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Behalve als er heel expliciet over bepaalde dingen gezongen wordt, kan ik de muziek best los zien van standpunten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Accidental schreef:
    (...)

    Mijn oma heeft - naast neergestorte Engelse piloten in de kelder - Naziofficieren in huis gehad, later een SS'er die veel spullen heeft achtergelaten op zolder. Zo'n t-shirt met "SS" erop, een soort agenda met het NSDAP-teken erop (die vogel met een hakenkruis) e.d. . Ik zal eens vragen aan mijn moeder of ik er foto's van mag maken en ze naar je op mag sturen ;)

    Dat is wel.. supervet dat ze die dingen nog heeft *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    (...)
    Dat is wel.. supervet dat ze die dingen nog heeft *.*


    We hebben haar een paar jaar terug verhuisd naar een verzorgingstehuis omdat ze niet meer voor zichzelf kon zorgen, maar het is best een gaaf levensverhaal. Haar oudere zus smokkelde dingen uit Huis Aerdt :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik luister naar hardstyle, maar kleed me een beetje alternatief. (krul)
    Maar dat slaat inderdaad nergens op, ik ben ook geen gabber of zo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'