• Afgeronde verhalen, met de eisen;

    - Fatsoenlijke grammatica en zinsopbouw

    In de genres;

    - Onbekende personen (Ten alle tijden een eis.)
    - Horror/macabre/thriller
    - Fantasy/paranormaal
    - Drama
    - Historie
    - Erotiek/uitdagend (Met een goed verhaal erin. Ik schrijf ze zelf ook al een hele lange tijd, dus hier ben ik minder snel van onder de indruk.)


    If so, show me your best!

    Nederlands en Engels mag overigens beiden, maar het moet wel van hoge standaard zijn in beide talen qua schrijfwijze. Anders haak ik al vrij snel af. Hetzelfde geld voor originaliteit en creativiteit. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb er wel één, maar die is van een aantal jaren terug en ik vind zelf dat mijn schrijfstijl toen niet fantastisch was, nog erg kinderlijk. Dus je moet maar even kijken of je zin hebt om het te lezen of niet. (:
    De Wens

    Daarnaast heb ik nog een afgerond fantasy verhaal, maar die staat maar met twee of drie hoofdstukken op Quizlet. Ik heb hem wel helemaal in word staan, dus als je die leuk vind, wil ik 'm wel verder op Q. zetten.
    Elfentranen

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 14:35 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    De tweede is redelijk, maar niet echt mijn stijl/smaak. De eerste vind ik minder, sorry.


    Verder nog iemand?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Misschien heb ik er een.
    What must I do?
    Het gaat over een meisje dat mishandeld wordt door haar (dronken) vader.

    Ik weet niet of t is wat je zoekt, of mn schrijfstijl me aantaat (niet dat ik veel schrijf en dat ik goed ben haha ;p), maargoed als je zin hebt om te kijken, be my guest (: :3


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb even gekeken, maar het is niet de schrijfstijl waar ik de voorkeur heb. Ook heb ik het onderwerp al heel vaak gelezen, waardoor dat in combinatie met het eerste iets is waar ik op afknap. Sorry.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hoef je toch geen sorry voor te zeggen ;p Als jij t niks vind, moet je t niet lezen. Punt. ;p


    Inspiration can hit you any time

    Mijn verhaal _O_


    -

    Dan moet je wel een keer schrijven.(cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.




    Wie puur en rein is gaat naar de hemel. Maar wat als je de kans nooit gekregen hebt om te leven? Kate stierf op haar 16e voor ze de kans kreeg om een zonde te begaan. Maar nu heeft ze haar aureool opgegeven en is naar de aarde teruggekeerd. Kunnen de andere engelen haar nog redden van haar ondergang? Of zullen haar zonden ervoor zorgen dat ze voorgoed uit de hemel wordt verbannen?


    This?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb wel horror/thriller maar die is nog niet afgerond...
    http://www.quizlet.nl/stories/80864/daughter-of-the-devil


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Dit verhaal voldoet aan bijna al je eisen, hij is alleen nog niet afgerond.

    The city of history.
    Annabeth kan zich niks meer herinneren van haar jeugd. Als ze op een regenachtige dag, een boekje op zolder vind, wekt dit haar nieuwsgierigheid. Zo staat er in het boek dat haar ouders, niet haar echte ouders zijn, en dat haar echte vader er wel een heel bijzondere baan op na hield. Niet wetend of het boek echt is, of slechts een werk van fictie besluit Annabeth naar 'Raven fall' te vertrekken, een dorpje zo klein dat het niet eens op de kaart te vinden is, en bewoont word door de vreemste mensen. Langzaam komen herinneringen van vroeger weer terug, en leert ze zichzelf kennen, maar dan begint het avontuur pas echt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 13:29 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Misschien vind je dit leuk? http://www.quizlet.nl/stories/79800/leven/
    Hier een iets wat ingekorte beschrijving omdat ik even geen computer tot mijn beschikking heb, ook geen leuk uitnodigend plaatje dus :P
    Leven gaat over een meisje dat terecht komt in een fictive oorlog in Nederland, die zich afspeeld in 2015. Het enige waar ze zich mee bezighoud is overleven, en met haar zijn er nog enleje anderen. Ze vergeten enkel het belangrijkste uit hun jeugd: liefde en vriendschap. Ik hoop dat je het wat vind!


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.