Ik heb 's zondags echt áltijd moeite om te gaan slapen. Mijn moeder weet dat dus ze zeurt ook niet meer als ik rond twaalf uur nog op zit. Normaal ga ik altijd om tien uur slapen, maar op zondag gaat dat niet. Dan word het rond één uur.
Meestal ga ik op zondag rond 1 á 2 uur slapen omdat ik het nooit zoek om te gaan slapen, maar ik heb me voorgenomen om op een normale tijd te gaan slapen omdat ik in de ochtend heel erge moeite heb met opstaan.
Ik, echt heel erg. Elke normale dag slaap ik gewoon zodra ik lig, maar op zondag blijf ik meestal tot langer dan één of twee uur snachts wakker, echt verschrikkelijk.. geen idee hoe het komt.
“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
ilovestalik schreef: Ik. Maar dat heb ik eigenlijk gewoon iedere dag, maar als ik dan slaap dan ben ik niet gauw wakker te krijgen..
Als ik naar bed ga, ga ik altijd nog even op de laptop. En dan is het altijd, nog even dit, nog even dat en dan is het zo alweer later dan ik had verwacht
DarkTimes schreef:
Meestal ga ik op zondag rond 1 á 2 uur slapen omdat ik het nooit zoek om te gaan slapen, maar ik heb me voorgenomen om op een normale tijd te gaan slapen omdat ik in de ochtend heel erge moeite heb met opstaan.