• Ik ben terug uit Parijs :'D!
    Het was 4 en een half uur rijden en koud om buiten te lopen. In het begin reden we de verkeerde garage in en konden er niet meer uit. Gelukkig waren we biet de enige Nederlanders. Het hotel was klein, maar fijn - die bedden lagen echt lekker- Helaas was het zo koud, dus konden we niet alles lang bekijken of ergens op gaan zoals de Eiffeltoren. ik was een kwartier buiten en mijn handen vroren al onder 2 lagen handschoenen. 3x engels gesproken tegen Nederlanders/Belgen. We hadden bij een waren huis het idee dat we in China of japan zatten. En ze leken ook nog op elkaar D:. Komen we thuis is het hartstikke wit en bevroren. Ik heb echt wat gemist :'D. Hoe is jullie weekend?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Leuk. Ik ben vandaag gaan schaatsen op natuurijs. (nerd)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Leuk. Ik ben vandaag gaan schaatsen op natuurijs. (nerd)


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ik ben heel het weekend mijn huis niet uitgeweest :Y)
    Alleen mijn armen, maar dat was om de kat buiten te smijten :Y)
    Ik zat zowat vast voor mijn computer en de kachel.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hele dag zitten blokken. Joepie.


    Has no one told you she's not breathing?

    Pfft, niet leuk. Hele dag thuis gezeten. D:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    met mijn fiets geflikkerd dus mijn knie is dik en blauw. Loop ook mank. Gister met mijn neefje van 3 in de sneeuw geweeest. Voel ik wel aan mijn kniee. Hij had zo'n lol omdat ie ons raakgooide nioet dus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Geleerd, ziek geweest en geschreven. Hha.


    Tears are words the heart can't say.

    Vol kop-, keel- en oorpijn... Ik ben ziek... :S


    Deep inside, I've never felt alive

    Kutweer dit (joehoe)

    Ik heb film gekeken met een vriend, en heb een lowlandskaartje weten te bemachtigen -net zoals de rest van mijn vriendengroep-, wat uiteraard gevierd moest worden in een pub gisteren. En toen bleven we daarna bij een vriend slapen en stonden we om half 5 nog Twister te doen :') Dus nu ben ik dood.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.