• Ik ben echt stom. Ik kan echt helemaal niet over horrorfilms, maar ik kijk ze wel. En ik heb zonet Fright Night gekeken, naar aanleiding van het topic van iemand anders die de film zo leuk vond.
    Nou, ik heb zo'n spijt dat ik die film heb gekeken! Dat wordt vannacht weer nachtmerries over die verrekte vampieren.

    Als ik ooit een vriendje krijg, ondergaat hij eerst een vampierentest. :Y)

    Van welke film denken jullie: "Wáárom heb ik die film ooit gekeken?"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    whaha ik krijg nachtmerries van het echte leven niet van dat soort films.
    dus geen enkele eig.. :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb nog nooit nachtmerries gehad van films. Ik krijg amper nachtmerries. Een echte nachtmerrie was dat ik droomde dat mijn buurman mijn kat doodschoot omdat hij zijn hond pestte :Y) Nee, dat was de enige keer (dat ik weet) dat ik wenend wakker kwam.

    Qua films... Niet echt iets, neen. Eén film dat ik nooit zal bekijken is SAW.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb nog nooit een film gehad die ik eng vond, waar ik niet van kon slapen. En geloof me als ik zeg dat ik veel "enge" films heb gekeken..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ben echt een watje als het gaat om horrors en vind het dan ook heel dom van mezelf dat ik ooit op het idee kwam om de Nederlandse/Vlaamse film Zwart Water te kijken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Oeh en geef hem bij het avondeten een overdosis knoflook hachee en geef hem een prachtige ketting met een kruisje er aan. (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    ... Twilight


    Olive

    The Passion Of The Christ.
    Bah, dat is echt een smerige film, en die kijken we dan tijdens Godsdienst. Maar ik kan sowieso al niet veel hebben, maar hier werd me toch net iets teveel geslagen met zwepen enzo.


    Exactly who we are is just enough.