• Haha, ik heb net dankzij mijn oom echt iets geweldigs ontdekt. Ik ben vast laat hiermee, en iedereen kent het vast ook al, maar ik meld het alsnog.

    Wat je dus moet doen: Ga naar google maps, ga dan bij routebeschrijving van China naar Japan en kijk dan naar de routebschrijving naar punt 38.

    Dit werkt trouwens ook als je van Japan naar de Verenigde staten gaat, hahahaha.

    Wat ook leuk is: Als je naar deze locatie gaat, verandert dat mannetje in een pinguin. Haha :'D

    Ik vond het echt geweldig, dus ik vond dat ik het met jullie moest meedelen. Kennen jullie nog van die flauwe dingen?

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 22:19 ]

    OMG, met een jetski de oceaan over :'D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Haha die van de Jetski kende ik al ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Die kende ik al. Daar kwam mijn pa ooit mee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, die kende ik al. Maar hij is wel goed ;)


    <3

    Ahahaha, zie je het al gebeuren? xd Die van Google Maps waren ook in een melige bui. Dan kunnen ze even goed ook met een opgeblazen krokodil de oceaan oversteken.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik had zo in België dat het mannetje een pak friet vast had. De andere kende ik niet. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    die pinguin is cool :'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    ahaha ja die ken ik al.

    HoranNiall schreef:
    Ahahaha, zie je het al gebeuren? xd Die van Google Maps waren ook in een melige bui. Dan kunnen ze even goed ook met een opgeblazen krokodil de oceaan oversteken.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik had hem op Tumblr gezien. Hahahah. Blijft geniaal. (cat)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    hahaha Kajak de Grote Oceaan over, die is ook goed x'D