• Ik heb misschien een ideetje voor een story met meerdere mensen. Ik weet niet of jullie het wat vinden en ik heb ook nog geen énkele verhaallijn. Dat moeten we dan nog maar verzinnen, maar dat komt goed. (:

    De bedoeling:
    Het is dus de bedoeling dat iedereen een beroemdheid speelt. Denk aan Nina Dobrev, Victoria Justice, Ed Sheeran, 1D-boys, acteurs uit Harry Potter, laat je creativiteit je eigen gang gaan! Ik weet nog helemaal geen verhaallijn enzo, maar zouden jullie het een leuk idee vinden?

    Btw: de karakters van de celebrities die je speelt hoeven niks te maken hebben met karakters die ze spelen. Het kan natuurlijk wel, maar sommigen zijn heel zelfingenomen etc. Variatie!

    Als je mee wilt schrijven:
    Naam beroemdheid: Geen Ariana Grande.
    Leeftijd:
    Karakter:
    Bekend van:
    Overig:

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 21:32 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Leuk idee (A)

    Ik wil wel meedoen

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 21:07 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Klinkt leuk!!


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Klink leuk, ik doe wel mee!


    The universal language of art.

    Ik wil wel meedoen ;D.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Naam beroemdheid: Justin Bieber
    Leeftijd: 17
    Karakter: Justin is een vrolijke en sociale jongen. Hij is sportief en maakt snel nieuwe vrienden. Ook is hij erg behulpzaam en staat altijd voor zijn vrienden klaar. Hij heeft nare dingen meegemaakt. Zo is zijn vader overleden toen hij 8 was en heeft zijn broertje in coma gelegen na een auto-ongeluk. Toch is Justin heel gewoon gebleven en is niet op het slechte pad geraakt. De enige manier om hem echt boos te krijgen is als je gemene dingen zegt over zijn familie, daar kan hij niet tegen en dan komt zijn agressieve kant naar voren.
    Bekend van: Hij is een zanger die bekend werd met filmpjes op youtube (maar dat weten jullie allemaal ;p)
    Overig: Justin is single.


    The universal language of art.

    Naam beroemdheid:
    Logan Lerman
    Leeftijd:
    20
    Karakter:
    Logan is een jongen die behoorlijk verlegen kan zijn. Vaak denkt hij goed na over zijn antwoorden die hij geeft. Tegelijkertijd, is hij een lieve jongen die zijn hart op de juiste plaats heeft zitten. Jammer genoeg kan hij dit niet altijd laten zien omdat hij soms stoerder wilt doen dan hij werkelijk is. Logan is ook bijna niet kwaad te krijgen, maar zeg je toch verkeerde dingen kan hij behoorlijk boos worden. Toch heeft hij daar later altijd spijt van.
    Bekend van:
    Film - Acteur
    Overig:
    Logan is single (is denk ik wel belangrijk xD)


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Naam beroemdheid: Emma "Charlotte" "Duerre" Watson. [Lang haar]
    Leeftijd: 21.
    Karakter: Aardig, zorgzaam en behulpzaam. Ze is gevoelig, maar heeft ook een harde hand als ze boos wordt. Ze is soms best verlegen maar heel erg verlegen is ze ook niet, want ze kan goed vrienden maken.
    Bekend van: Harry Potter [1-7 II] als Hermelien Griffel / Hermione Granger.
    Overig: Het gerucht gaat dat ze met Rupert Grint gaat, maar dat is niet zo.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 21:50 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Naam beroemdheid: Thomas Andrew Felton
    Leeftijd: 24
    Karakter: Eigenlijk precies het tegenovergestelde als zijn karakter Draco
    Bekend van: zijn rol als Draco Malfoy in de Harry Potter films
    Overig: Zijn Vriendin speelde ook zijn vrouw in het allerlaatste deel van Harry potter

    Naam beroemdheid: James Andrew Eric Phelps
    Leeftijd: 25
    Karakter: Hij is bekend als de grappenmaker, is ook behulpzaam, erg zorgzaam en erg vriendelijk
    Bekend van: zijn rol als Fred Weasley in de Harry Potter films
    Overig: Zijn tweelingbroer Oliver Phelps speelde samen met hem in Harry Potter en speelde George Weasley

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 22:00 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam beroemdheid: Ariana Joan Grande.
    Leeftijd: Ariana is achttien jaar.
    Karakter: Ariana is iemand die verwacht dat ze de hoogste positie heeft, dat de elke rol kan krijgen en alle jongens zomaar rond haar vinger windt. Arrogant is ze niet, ze is eerder poeslief. Ze is aardig voor haar vrienden, hoewel ze tegen vreemden nogal kortaf doet. Bij Ariana kan je het meer zelfvertrouwen noemen. Ze is ook helemaal verlegen, ze is juist spontaan en brengt altijd als eerste een gesprek tot leven. Als Ariana je echt goed kent, is ze een sweetheart, hoewel dat zelfverzekerde tikje altijd blijft. Ze behandelt je niet als een slaafje, maar ze verwacht wel dat je doet wat ze zegt.
    Bekend van: Ariana heeft een zangcarrière, maar is ook bekend van de tv-serie Victorious waar ze Cat speelt.
    Overig: Ariana is single, maar de pers heeft aangeknoopt dat ze een zogenaamde relatie heeft met 'David Henrie'. Dit is echter niet waar, maar om de pers een verhaal te gunnen, spelen ze het verhaal mee.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 21:51 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik maak zometeen een "paspoortje" voor de Tweelingbroer van James als het mag, dat vindt DracoWeasley goed (:.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    LoonyLuna schreef:
    Ik maak zometeen een "paspoortje" voor de Tweelingbroer van James als het mag, dat vindt DracoWeasley goed (:.


    Sure. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Naam beroemdheid: Oliver "Martyn" "John" Phelps.
    Leeftijd: 25.
    Karakter: Oliver is erg vriendelijk, zorgzaam en behulpzaam, maar is net zoals zijn broer James Phelps een grappenmaker.
    Bekend van: Harry Potter [1-7 II] als George Wemel/Weasley.
    Overig: Zijn tweelingbroer is James Phelps, hij speelt Fred Wemel/Weasley in de HP-films.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    LoonyLuna schreef:
    Naam beroemdheid: Oliver "Martyn" "John" Phelps.
    Leeftijd: 25.
    Karakter: Oliver is erg vriendelijk, zorgzaam en behulpzaam, maar is net zoals zijn broer James Phelps een grappenmaker.
    Bekend van: Harry Potter [1-7 II] als George Wemel/Weasley.
    Overig: Zijn tweelingbroer is James Phelps, hij speelt Fred Wemel/Weasley in de HP-films.



    gezellig(A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik vind het heel leuk klinken, maar ik weet niet of ik er tijd voor zal hebben. Ik verwaarloos mijn eigen verhalen ook al.


    Alleen maar tranen van geluk

    DracoWeasley schreef:
    (...)


    gezellig(A)


    Idd, gezellie ;D.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.