• OMG hoi ik heet Sarita.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG haha. Ik moet ook nog 5 verslagen maken


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG succes


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG ja, suczeven Sarita.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG aha tja
    dan moet je dat denk ik gaan doen voordat je wordt betrapt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    OMG Sarita jij had toch vandaag judowedstrijd ? :'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik ga off-topic.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    MissSpagetti schreef:
    OMG Sarita jij had toch vandaag judowedstrijd ? :'D


    OMG ja maar ik heb hem niet gejudood. Bij judo gaat het met gewicht en ik zit in de -57 (van 52 kg tot 57 kg) alleen ik weer 53. Alleen om dat er niemand in mijn gewicht zat hadden ze me in de -63 gezet. (Van 57 kg tot 63 kg). En mijn ma vond het niet verstandig om tegen iemand te judoën die 9 kg zwaarder is. Daarbij ben ik een beetje ziek en was het ongeveer 2 graden in de zaal waardoor je extra blessure gevoelig bent.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    (...)

    OMG ja maar ik heb hem niet gejudood. Bij judo gaat het met gewicht en ik zit in de -57 (van 52 kg tot 57 kg) alleen ik weer 53. Alleen om dat er niemand in mijn gewicht zat hadden ze me in de -63 gezet. (Van 57 kg tot 63 kg). En mijn ma vond het niet verstandig om tegen iemand te judoën die 9 kg zwaarder is. Daarbij ben ik een beetje ziek en was het ongeveer 2 graden in de zaal waardoor je extra blessure gevoelig bent.


    OMG ik snap het (: Zelf doe ik ook aan judo, ik heb alleen nog nooit aan een wedstrijd meegedaan :$. Maar als ik mensen vertel dat ik op judo zit kijken ze me allemaal met verbazing aan, ze verwachten het niet van mij xd.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG gisteravond was écht leuk.


    | Reality is for people that lack imagination |

    MissSpagetti schreef:
    (...)

    OMG ik snap het (: Zelf doe ik ook aan judo, ik heb alleen nog nooit aan een wedstrijd meegedaan :$. Maar als ik mensen vertel dat ik op judo zit kijken ze me allemaal met verbazing aan, ze verwachten het niet van mij xd.


    OMG haha. Nouja dus ik heb de hele tijd in de zaal rond gelopen en met mijn vrienden gepraat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    (...)

    OMG haha. Nouja dus ik heb de hele tijd in de zaal rond gelopen en met mijn vrienden gepraat.


    OMG dat is ook leuk (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG heerlijk


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    OMG mijn pudding is op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    MissSpagetti schreef:
    (...)

    OMG dat is ook leuk (:


    OMG ja. Alleen zo'n vriend van mij die ik sinds November niet meer heb gezien herkende ik bijna niet meer :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoshi schreef:
    OMG gisteravond was écht leuk.

    OMG wat deed je, Mai?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.