• En veel beter aan te zien, dan een paar nakende oudjes.
    (Voor wie zich dat topic nog kan herinneren)

[ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 18:08 ]

"I shut my eyes in order to see.'

Wat een drollies, ookal lijkt het maar zo. ;$

Has no one told you she's not breathing?

Aawww, that's cute :3

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Het spijt me dat mijn topic jou zo stoorde. Er waren anders wel mensen die het wél mooi vonden.
    Ik vind het eigenlijk vrij ongepast dat je zoiets erbij zet..

Maar ja, 't is een mooie foto, maar ik zie hier geen liefde in.

Happiness can be found, even in the darkest of times.

Humble schreef:
    Mehehehe, deze is véél beter.:9~

Ex astris, sciencia

Awwwwww (krul)

Frigga schreef:
    Ik vond die bejaarde toch liever, voor ze ver ik weet kennen uilen geen liefde zoals wij het kennen.

Happiness can be found, even in the darkest of times.

Humble schreef:
    Mehehehe, deze is veel beter.:9~

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

skinwalker schreef:
    Het spijt me dat mijn topic jou zo stoorde. Er waren anders wel mensen die het wél mooi vonden.
    Ik vind het eigenlijk vrij ongepast dat je zoiets erbij zet..

Maar ja, 't is een mooie foto, maar ik zie hier geen liefde in.

Dat heb je dan verkeerd geïnterpreteerd, want ik zou nooit iemand op zo'n manier belachelijk maken (:

"I shut my eyes in order to see.'

Ik had even een awh (of hoe je dat ook schrijft) moment. Ze zijn er zo lief uit maar ik heb van de gamma reclame geleerd dat uilen niet altijd lief zijn

Physics is awesome

Orchideous schreef:
    (...)

A dog in the middle of a street, tries to awaken his dead friend, who had been hit by a car. The dog would bark and growl at anyone trying to get close, and he would not leave his friend. Some animals are more compassionate and loyal than humans.

Inderdaad, dieren hebben geen band op die manier, uhu.
    OT: hoe lief. :3

Ok laat ik het zo zeggen, uilen niet. Honden zijn roedel dieren die kennen een vorm van liefde, uilen niet echt.
    Ik kan er gewoon niet tegen als mensen dieren vermenselijken. Dieren zijn niet zo als mensen, gelukkig, we moeten ze zo ook niet behandelen.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Dat is soo cute!

Frigga schreef:
    (...)
    Ok laat ik het zo zeggen, uilen niet. Honden zijn roedel dieren die kennen een vorm van liefde, uilen niet echt.
    Ik kan er gewoon niet tegen als mensen dieren vermenselijken. Dieren zijn niet zo als mensen, gelukkig, we moeten ze zo ook niet behandelen.

En die twee mannen dan die een leeuw hadden opgevoed? Ze moesten de leeuw loslaten toen deze te groot werd, maar toen ze hem later gingen opzoeken kwam hij hard op hen afgerend. Eerst dachten ze dat de leeuw hen zou aanvallen, maar in plaats daarvan kregen ze een knuffel. De leeuw herkende hen nog.

everything, in time

Humble schreef:
    (...)

En die twee mannen dan die een leeuw hadden opgevoed? Ze moesten de leeuw loslaten toen deze te groot werd, maar toen ze hem later gingen opzoeken kwam hij hard op hen afgerend. Eerst dachten ze dat de leeuw hen zou aanvallen, maar in plaats daarvan kregen ze een knuffel. De leeuw herkende hen nog.

Dat maakt een dier toch geen mens? De leeuw ziet hen als zijn ouders, een deel van zijn roedel. Ik ben geen dieren/leeuwen expert maar ik weet wel dat dieren geen mensen zijn en we ze zo niet zouden moeten behandelen.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Frigga schreef:
    (...)
    Dat maakt een dier toch geen mens? De leeuw ziet hen als zijn ouders, een deel van zijn roedel. Ik ben geen dieren/leeuwen expert maar ik weet wel dat dieren geen mensen zijn en we ze zo niet zouden moeten behandelen.

Ja maar dat zeg ik toch ook helemaal niet?(cat)
    Ik zeg alleen dat dieren wel degelijk een band met elkaar kunnen opbouwen, dat is bewezen en er zijn genoeg voorbeelden van.

everything, in time

Humble schreef:
    (...)

Ja maar dat zeg ik toch ook helemaal niet?(cat)
    Ik zeg alleen dat dieren wel degelijk een band met elkaar kunnen opbouwen, dat is bewezen en er zijn genoeg voorbeelden van.

Klopt, roedel dieren wel en sommige andere ook. Maar uilen horen daar niet bij. Als ze in het wild zijn Opgegroeid.