• Na een vreselijke ruzie thuis besluit Benjamin thuis weg te lopen. Hij neemt het eerste beste vliegtuig dat op het vliegveld aankomt en komt aan in India. Hij heeft het idee de wereld rond te gaan reizen en bij te komen, even op zichzelf te zijn. Hij ontmoet de beeldschone Manoah in Portugal en ze besluit met hem mee te gaan. Na een paar weken in Amerika aangekomen blijken ze beide als vermist opgegeven te zijn in Californië. Maar daar zijn ze helemaal nooit geweest...?


    Is het wat? Eventuele verbetertips?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Klinkt interessant ^^
    Ik zou het misschien wel lezen,maar ik zou het meer richten op hun vreemde verdwijning dan op het rondreizen. Je zegt dat hij eerst naar India gaat en pas in Portugal dat nieuwe meisje ontmoet. Op al die andere momenten (Tijdens zijn reis alleen) gebeurt er niet meteen iets spannend en kan het eentonig worden (Of er moeten echt interessante dingen gebeuren die later belangrijk zijn en te maken hebben met hun verdwijning ;D)

    Ik weet niet goed hoe ik dit moet uitleggen, maar ik hoop dat je het niet verkeerd begrijpt of verkeerd opneemt ;)
    Hopelijk had je hier ook wat aan.

    Ik zou het niet lezen. Sorry.


    comfort in c h a o s

    Ik vind het wel een leuk idee (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Austen schreef:
    Ik zou het niet lezen. Sorry.


    Ex astris, sciencia

    Plushie schreef:
    Klinkt interessant ^^
    Ik zou het misschien wel lezen,maar ik zou het meer richten op hun vreemde verdwijning dan op het rondreizen. Je zegt dat hij eerst naar India gaat en pas in Portugal dat nieuwe meisje ontmoet. Op al die andere momenten (Tijdens zijn reis alleen) gebeurt er niet meteen iets spannend en kan het eentonig worden (Of er moeten echt interessante dingen gebeuren die later belangrijk zijn en te maken hebben met hun verdwijning ;D)

    Ik weet niet goed hoe ik dit moet uitleggen, maar ik hoop dat je het niet verkeerd begrijpt of verkeerd opneemt ;)
    Hopelijk had je hier ook wat aan.


    Hier heb ik inderdaad wat aan. Ik heb wel een ideetje, maar weet niet of dat geschikt is voor dit verhaal. (: Ik zie nog wel even, want waarschijnlijk duurt het niet zo lang voordat ze in Californië komen. But, thankyou! Ik zal ernaar kijken.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Let me know when you start, please?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Let me know when you start, please?


    Sure, als ik het uit ga schrijven waarschuw ik je. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.