• Ik zou graag weer een spel kopen wat met paarden en dieren te maken heeft.
    Ik heb al een hele collectie van mijn paardenstal, mijn dierenpensioen 1 en 2 en mijn renstal enz, maar ik vind het tijd voor een neiwue. Een hele leuke die je niet snel beu wordt. Welke raad je mij aan?

    My Horse and Me? Ofzo? I don't play rubbish animal games (joehoe)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    My Horse and Me? Ofzo? I don't play rubbish animal games (joehoe)
    ik normaal ook niet meer maar ik verveel me xD

    Ik had vroeger zo'n barbiespel met een dierenreddingscentrum ofzo. Vond ik altijd super leuk. Ik weet alleen niet of je die nog kan kopen, en hoe het heet.. ;p


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik heb geen idee, ik had die collectie ook altijd, inderdaad.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Bonfire, misschien?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Barbie Horse Adventures: Wild Horse Rescue en Barbie Horse Adventures: Mystery Ride.
    Beide heb ik zó ontzettend vaak gespeeld toen ik jonger was en ik vond ze geweldig _O_

    Vluuv schreef:
    Barbie Horse Adventures: Wild Horse Rescue en Barbie Horse Adventures: Mystery Ride.
    Beide heb ik zó ontzettend vaak gespeeld toen ik jonger was en ik vond ze geweldig _O_


    Firm believer of all that is magic

    Vluuv schreef:
    Barbie Horse Adventures: Wild Horse Rescue en Barbie Horse Adventures: Mystery Ride.
    Beide heb ik zó ontzettend vaak gespeeld toen ik jonger was en ik vond ze geweldig _O_

    Ik denk niet dat ik barbie ga spelen xD toch bedankt

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 13:52 ]

    Sims 3 kopen.
    Sims beestenboel (katten, honden en paarden + knaagdieren)
    2 spellen, ze zijn echt awesome.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Zoek gewoon op Google
    Je console + horsegames.
    (Ps2 horsegames, PC horsegames) Dan vind je wel wat.


    I live for the applause, you will die for it.

    vezz schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat ik barbie ga spelen xD toch bedankt


    Nah, het zijn anders hele leuke spellen hoor c: Alleen waarschijnlijk wel een beetje gemakkelijk nu.

    Anders is de Sims Huisdieren inderdaad vet, zoals Hoshi al zei ^-^