Ik heb me deze week dood geërgerd aan meerdere dingen.
Als eerste staat zozo mijn Nask lerares die mensen zonder reden er uit stuurt. En dan bedoel ik serieus zonder reden. Twee werden er verwijderd met een verwijderingsbrief. Eentje was heel druk maar die andere zat gewoon en deed zijn werk... De hele klas was er niet mee eens en begon commentaar te maken maar omdat ik het dichtste bij de deur zat moest ik op de gang staan. Mocht ik weer terug komen werd ik er weer uitgestuurd omdat ik boos was. Uiteindelijk stonden we met zijn vieren op de gang.
Het tweede waar ik me aan irriteer zijn de meisjes in mijn klas die beweren dat als ik nu niet eens serieus ga leren ik niet overga. Ik leer wel alleen geen uren zoals hun, ik vind leren gewoon vreselijk irritant en ik sta voor bijna elk vak een acht of hoger. Alleen sta ik een vijf voor Frans, Economie en Duits.
En het derde waar ik me aan irriteer is het bazige gedrag van het groepje met wie ik moet samenwerken. Oké, ik heb zelf het groepje uitgekozen en het zijn vriendinnen. Maar ze denken dat je met zijn vijven een tekening kan maken op een A4, en in mijn ogen kan dat niet dus worden ze boos op een vriendin en op mij omdat wij niet mee gingen doen terwijl wij het andere werp zouden doen.
Zo, wat zijn jullie irritaties?
"Ignite, my love. Ignite."