• Ik heb me deze week dood geërgerd aan meerdere dingen.
    Als eerste staat zozo mijn Nask lerares die mensen zonder reden er uit stuurt. En dan bedoel ik serieus zonder reden. Twee werden er verwijderd met een verwijderingsbrief. Eentje was heel druk maar die andere zat gewoon en deed zijn werk... De hele klas was er niet mee eens en begon commentaar te maken maar omdat ik het dichtste bij de deur zat moest ik op de gang staan. Mocht ik weer terug komen werd ik er weer uitgestuurd omdat ik boos was. Uiteindelijk stonden we met zijn vieren op de gang.
    Het tweede waar ik me aan irriteer zijn de meisjes in mijn klas die beweren dat als ik nu niet eens serieus ga leren ik niet overga. Ik leer wel alleen geen uren zoals hun, ik vind leren gewoon vreselijk irritant en ik sta voor bijna elk vak een acht of hoger. Alleen sta ik een vijf voor Frans, Economie en Duits.
    En het derde waar ik me aan irriteer is het bazige gedrag van het groepje met wie ik moet samenwerken. Oké, ik heb zelf het groepje uitgekozen en het zijn vriendinnen. Maar ze denken dat je met zijn vijven een tekening kan maken op een A4, en in mijn ogen kan dat niet dus worden ze boos op een vriendin en op mij omdat wij niet mee gingen doen terwijl wij het andere werp zouden doen.

    Zo, wat zijn jullie irritaties?


    "Ignite, my love. Ignite."

    met zijn 5 op een a4? Dude o-O met 2 personen aan 1 a4 word al gestoot enal laat staan met 5.. Hebben die vriendinnen van jou wel hersens? :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sommige mensen zijn dus echt zo dom! Maarja ik erger me aan domme mensen. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Midna schreef:
    met zijn 5 op een a4? Dude o-O met 2 personen aan 1 a4 word al gestoot enal laat staan met 5.. Hebben die vriendinnen van jou wel hersens? :$


    Nou eigenlijk... nee. Op sommige momenten wel maar op andere momenten niet echt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    (...)

    Nou eigenlijk... nee. Op sommige momenten wel maar op andere momenten niet echt.


    Dat verklaard dan een hoop..
    Mja, en aan dingen ergeren is iets wat ik heel goed in ben XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Waar erger ik mij eigenlijk niet aan? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fluorescent schreef:
    Waar erger ik mij eigenlijk niet aan? :')

    Ik kan me wel aan ieder klein dingetje gaan ergeren maar dan wordt het leven er ook niet makkelijker op (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik kan me aan veel kleine dingen ergeren maar ik probeer altijd maar het beste er van te maken en het ergere te laten voor wat het is ! maar op dit moment is me me erger puntje de sneeuw daardoor kan ik niet veder met me 10 daagse auto rijles !!!

    Maar frans en duits zijn ook moeilijke vakken om te leren.


    Firm believer of all that is magic

    Locomotor schreef:
    Ik kan me wel aan ieder klein dingetje gaan ergeren maar dan wordt het leven er ook niet makkelijker op (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Fluorescent schreef:
    Waar erger ik mij eigenlijk niet aan? :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Fluorescent schreef:
    Waar erger ik mij eigenlijk niet aan? :')


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Whut???
    Die wijven zeggen dat jij niet over gaat omdat je niet leert? Zien ze jou leren? Nee.
    Jezus, ja daar zou ik me ook aan gaan irriteren...

    Ik irriteer me aan een wijf, ze redeneert de meest onlogische dingen ter wereld... ik kan hier een voorbeeld neerzetten, maar dat is gewoon zo'n onlogisch kutverhaal, laat maar zitten ;]
    En ik irriteer me aan mijn keel, want als ik maar hoest, praat of slik, dat doet ie al pijn :S
    Blèh, ziek zijn is niet leuk :S


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik erger me aan die onzekere kutjes die iedereen die ook maar een beetje zelfvertrouwen heeft of zichzelf ook maar enigszins accepteert voor 'arrogant' gaan uitschelden. Ik benijd mensen met zelfvertrouwen ook hoor, maar dan zou je toch blij voor ze moeten zijn en ze niet de grond in stampen? D:

    Okay, preek van de week :Y)


    Let it come and let it be

    Zoveel. Teveel vaak. ;-;


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.