• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - ZAYNxBIEBER: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophia Grace
    'Ik heb hem niet voor niets aan jou gegeven. Dus hij zal jou beter staan.' zegt Nic een beetje koppig. 'Oke, nu iedereen er is kunnen we eten
    Eetsmakelijk iedereen,' zegt Valerie. 'Damn wat heb ik een honger zeg.' zegt Nic. Ik grinnik even en schep dan ook een beetje eten op mijn bord. Niet te veel, want ik eet nooit echt veel.

    Adrian Bradley Crevan
    'Ik ben onder de indruk. Ik mag jou wel'. Ik grinnik even en schep wat eten op, 'Ik ben blij omdat te horen maar vertel eens, waarom ben jij hiet?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadia Stone

    'Eetsmakelijk iedereen,' zei Valerie. Ik schepte een beetje op. Ik had niet echt honger. Ik begon te eten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Heb ik iets belangrijks gemist & waar kan ik inspringen?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Je kan inspringen bij het eten ;d Ze zitten nu aan tafel]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Ik loop de eetzaal binnen en zie een paar mensen naar me opkijken. Ja, het is een beetje raar dat ik een zonnebril opheb.
    Terwijl ik mijn gezicht verberg in de kraag van mijn vest neem ik ergens plaats. Tjonge, ik heb honger.


    Lorral ~ Co-begeleider

    Ik zit aan de begeleiders tafel en neem hapjes van mijn bolletje.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Eten staat al op tafel ;d of had Zende dat al door? ;d]

    Nadia Stone

    Ik zat te eten terwijl de jongen met de zonnebril binnen kwam. Ik wil eigenlijk toch wel weten waarom hij die zonnebril op had. Ik bedoel, binnen een zonnebril? De jongen ging zitten. Ik zal het straks wel vragen als we klaar waren met eten.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 15:18 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ ik kom zo ff kamer opruimen]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ja, had Zendé al door. (A)]

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Ik heb wat broodjes bij elkaar geschraapt en belegd en een glas sinaasappelsap ingeschonken. Nu begin ik te eten en probeer me niets aan te trekken van alle vreemde blikken.


    Lorral ~ Co-begeleider

    Ik zit aan de begeleiders tafel en neem hapjes van mijn bolletje.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Felicity Sophia Grace
    Als ik even op kijk zie ik dat Zendé aan tafel is gaan zitten. Hij heeft een zonnebril op maar ik besluit er maar niks over te zeggen, 'Gaat het met je hoofdpijn?' vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadia Stone

    Me eten had ik al gauw op. Ik had geen zin om hier langer te blijven. Ik ruimde mijn spullen op en ging naar een andere ruimte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Felicity vraagt of mijn hoofdpijn al over is. Ik kijk haar aan en knik.
    'Het is weggetrokken,' antwoord ik. Ik zie dat ze ook vragend naar mijn bril kijkt, maar ze zegt niets. Als ik haar vertel over mijn eigenschap dan wil ze vast niet meer in mijn buurt komen.


    Lorral ~ Co-begeleider

    Ik zit aan de begeleiders tafel en neem hapjes van mijn bolletje.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Felicity Sophia Grace
    'Het is weggetrokken,' antwoord hij. Ik glimlach naar hem, 'mooi zo, hopelijk krijg je niet te vaak van die migraine aanvallen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Ik heb de neiging om alles te vertellen over mijn aanvallen. Dat ik ze mijn hele leven al heb. En dat ik gedwongen werd om door alles heen te kijken, omdat ik niet de hele dag met mijn ogen dichtgeknepen durfde te lopen.
    Maar dat doe ik niet. 'Nee, dit was de eerste keer,' lieg ik alleen maar.

    Lorral ~ Co-begeleider

    Ik zit aan de begeleiders tafel en neem hapjes van mijn bolletje.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Felicity Sophia Grace
    'Nee, dit was de eerste keer,' zegt hij. Ergens krijg ik het idee dat hij niet de waarheid vertelt maar hij vertelt het vast wel als hij er klaar voor is. 'En hopelijk ook de laatste,' zeg ik op een lieve toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadia Stone

    Ik had eigenlijk nog geen idee waar ik heen zou gaan. Ik haalde de plattegrond nog even te voorschijn en bekeek hem. Ik stopte hem weg en liep naar de muziek ruimte. Er was nu toch waarschijnlijk niemand, aangezien de rest nog bezig is met eten. Daar aan gekomen zette ik een liedje op en begon ik mee te zingen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you