• Hey !

    Hier een filmpje van mij, ik heb weer een stuk van mijn grote "zangangst" overwonnen want ik heb in het muzieklokaal op school dit gezongen waar toch geregeld veel mensen langs moeten lopen omdat ze naar de wc bijvoorbeeld moeten xD wahaaha, gelukkig ben ik nooit de enige die daar zingt dus ik val sowieso niet om dus schaam me al iets minder :$ Maar vond het wel dooood eng !

    Hier het filmpje



    Liefs, Anna

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:19 ]

    Mooi gezongen, ik zou dat nooit durven.

    Waarom geef je niet op voor de voice of zo iets? Want je kan mooi zingen.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Zit je nou al 'ns op zangles? :'D Dan kan je werken aan je ademhaling en de noten langer aanhouden.

    Omijngod, Yvonne.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Brilsmurf schreef:
    Mooi gezongen, ik zou dat nooit durven.

    Waarom geef je niet op voor de voice of zo iets? Want je kan mooi zingen.


    Aawh dankjewel!! the voice...hmmm toch ook wel een droom maar ik durf niet eens voor 2 mensen live te zingen wahaa , dan raak ik al helemaal in de stress ! xD:$

    buffyxangell schreef:
    (...)

    Aawh dankjewel!! the voice...hmmm toch ook wel een droom maar ik durf niet eens voor 2 mensen live te zingen wahaa , dan raak ik al helemaal in de stress ! xD:$


    Aha, je kan je aan toe werken dat je eens voor je klas te zingen. En als je dat durft misschien dan overwegen aan z'n programme mee te doen. :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Brilsmurf schreef:
    (...)

    Aha, je kan je aan toe werken dat je eens voor je klas te zingen. En als je dat durft misschien dan overwegen aan z'n programme mee te doen. :)


    Dat zou nog wel eens een goed idee zijn ja!! zolang ze mij maar niet gaan uitlachen haha :P al heb ik gelukkig wel een leuke klas! But, you'll never know !

    Hoe heet dat liedje ook alweer?D: Zo'n mooi lied.
    En je zingt ook echt prachtig. (:


    everything, in time

    Meer filmpjes maken meid :)

    Het is erg kalmerend naar mijn mening ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Holy fucking moly, wat prachtig gezongen :o
    Je hebt echt zo'n engelenstem _O_

    Als ik jou was zou ik alleen niet mee doen aan the Voice oid, je verdient beter en als je daar wint gaat ze je toch alleen maar gebruiken om geld te verdienen :x

    Echt, super geweldig _O_

    Vluuv schreef:
    Holy fucking moly, wat prachtig gezongen :o
    Je hebt echt zo'n engelenstem _O_

    Als ik jou was zou ik alleen niet mee doen aan the Voice oid, je verdient beter en als je daar wint gaat ze je toch alleen maar gebruiken om geld te verdienen :x

    Echt, super geweldig _O_


    Aawwh dankjewel voor je lieve reactie!! Al denk ik dat ik eerst maar eens voor mijn klas moet gaan zingen inplaats voor zo'n groot publiek, ik pis al bijna in mijn broek van de gedachte xD

    buffyxangell schreef:
    (...)

    Aawwh dankjewel voor je lieve reactie!! Al denk ik dat ik eerst maar eens voor mijn klas moet gaan zingen inplaats voor zo'n groot publiek, ik pis al bijna in mijn broek van de gedachte xD


    You're very welcome!
    Zou ik ook doen, gewoon opbouwen in kleine stapjes :] Eerst voor je gezin/familie, dan voor je klas, dan misschien een keer op een open podium op school oid! c:

    Vluuv schreef:
    Holy fucking moly, wat prachtig gezongen :o
    Je hebt echt zo'n engelenstem _O_

    Als ik jou was zou ik alleen niet mee doen aan the Voice oid, je verdient beter en als je daar wint gaat ze je toch alleen maar gebruiken om geld te verdienen :x

    Echt, super geweldig _O_


    ^This


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    ^ bedankt !!

    Xx

    Je zingt echt heel goed! Mooi ook!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Gumi schreef:
    Je zingt echt heel goed! Mooi ook!


    Bedankt! :)

    Liefs, Anna

    Vluuv schreef:
    Holy fucking moly, wat prachtig gezongen :o
    Je hebt echt zo'n engelenstem _O_

    Als ik jou was zou ik alleen niet mee doen aan the Voice oid, je verdient beter en als je daar wint gaat ze je toch alleen maar gebruiken om geld te verdienen :x

    Echt, super geweldig _O_


    Full of envy behind that anonymous mask