• Een land waar het vééééééél warmer is dan hier en ze geen sneeuw kennen!
    Iemand tips?

    Ok, maar niet heus hoor ^-^
    Zoals velen van jullie -waarschijnlijk iedereen- gemerkt hebben heeft het vandaag gesneeuwd.
    Wat ik dus niet leuk vond

    Het school was vandaag zoals gewoonlijk uit om 16u24...normaal gezien heb ik dan rond 16u37 een bus naar huis.
    Dan ben ik ongeveer rond 17u15 thuis.

    Maar door de plotse sneeuwval (Die niet plots was aangezien men het voorspelde), had mijn bus vertraging en kwam ze pas rond 17u05 en was ik pas thuis om 18u35! Wat ik trouwens niet snap aangezien ik niet zo ver van de steltplaats van de bussen sta.

    Ik dacht echt serieus dat mijn handen er af zouden vallen.



    Wie gaat er met me mee verhuizen?
    En naar waar?
    Iedereen is welkom (A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zullen we naar Los Angeles gaan? Het is daar nu 20 graden Celsius :3 en morgen is de maximale temperatuur daar 23 graden


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    MrCarrotCake schreef:
    Zullen we naar Los Angeles gaan? Het is daar nu 20 graden Celsius :3 en morgen is de maximale temperatuur daar 23 graden

    Florida!
    Waar mijn *denkt even na* achter achter achter neef woont :)
    Daar is het nu ongeveer 27 graden ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik verhuis mee, no doubt!


    Bad decisions make good stories.

    Ik verhuis naar de noordpool, ik vind het heerlijk, al dat sneeuw en ijs. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Midna schreef:
    -heeft koffers al gepakt-

    Ik ga mee !! die sneeuw moet oprotten ;d had het maar wat eerder moeten komen ;d


    26 - 02 - '16

    Alsjeblieft niet
    Ik verhuis naar Zwitserland, daar ligt tenminste heel veel sneeuw
    IK VIND HET GEWELDIG
    ik kon eindelijk mijn nieuwe slee en schaatsen van zolder halen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one