• Een land waar het vééééééél warmer is dan hier en ze geen sneeuw kennen!
    Iemand tips?

    Ok, maar niet heus hoor ^-^
    Zoals velen van jullie -waarschijnlijk iedereen- gemerkt hebben heeft het vandaag gesneeuwd.
    Wat ik dus niet leuk vond

    Het school was vandaag zoals gewoonlijk uit om 16u24...normaal gezien heb ik dan rond 16u37 een bus naar huis.
    Dan ben ik ongeveer rond 17u15 thuis.

    Maar door de plotse sneeuwval (Die niet plots was aangezien men het voorspelde), had mijn bus vertraging en kwam ze pas rond 17u05 en was ik pas thuis om 18u35! Wat ik trouwens niet snap aangezien ik niet zo ver van de steltplaats van de bussen sta.

    Ik dacht echt serieus dat mijn handen er af zouden vallen.



    Wie gaat er met me mee verhuizen?
    En naar waar?
    Iedereen is welkom (A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ik ga mee, we kunnen naar Italie, maar daar is alles duur. oh nee, ik weet het: Brazilie!!! altijd warm en altijd feest. ja daar wil ik heen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik wil verhuizen naar Engeland, ookal is het daar niet veel warmer dan hier.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Flemish schreef:
    Woa Ö 2 paar en nog koud?
    Ik zat zowat te zweten in mijn kleren :Y)
    Hé, ga je vlug verhuizen? Indien ja, zal ik je moeten schrappen uit de meetinglijst? (cat)


    Hmmm....daar had ik eventjes niet aan gedacht(baby)
    Ik reis dan wel snel eventjes heen en weer ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    kijk. sneeuw oke! maaar waarom kan het niet sneeuwen bij 30 graden?Ik heb echt zooon hekel aan de kou!


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Ik ga mee, naar Azië? Indonesië? ;D

    Camellia schreef:
    kijk. sneeuw oke! maaar waarom kan het niet sneeuwen bij 30 graden?Ik heb echt zooon hekel aan de kou!

    Omdat het sneeuw dan smelt, Dôh.

    Lebanese schreef:
    (...)
    Omdat het sneeuw dan smelt, Dôh.

    nou.... rot sneeuw.. ook eigenwijs zeg! wel vallen als het min 12 is en niet als het 30 graden is en we wel wat koels kunnen gebruiken....


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Vinden jullie het erg als ik hier blijf?? Ik hou wel van sneeuw!!

    Nieuw-zeeland, and I'll join ya :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik dacht dat het niet zo koud zou worden, dus heb ik maar één paar handschoenen aangedaan. Ik dacht dat ik doodging.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Maitresse schreef:
    (...)
    Noem je dat warm? O_O
    Het gedacht alleen al geeft me kou :')
    Ik had eerder gedacht aan een land met temperatuur van rond de 30° C

    In Moskou is het ongeveer 30 graden D:.
    Onder nul dan weliswaar, maar das ook gezellig *O*.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou naar Bali verhuizen als ik jou was. Of Australië.
    Zelf ga ik later natuurlijk in Japan wonen, waar het in de zomer ook nogal warm is. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    MESSIBI schreef:
    Ik heb het wel best in Nederland, met de regels hier, waar iedereen over klaagt. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Yum Op Naar Italië


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ga mee. Vier ik daar mijn verjaardag wel, want nu heb ik kans dat familie niet komt, mweh -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis