• Daarnet ging de deurbel, een jongen die mijn buzzypas kwam brengen ;o
    hij was dus gevallen toen ik van de bushalte naar huis liep, helemaal onder de sneeuw. Geen idee hoe hij hem gevonden heeft.
    En nu ben ik dus heeeuul erg blij want ik ben altijd alles kwijt, wat weer leid tot kwade ouders. Leve die onbekende jongen!

om dit topic toch nog nuttig te houden, is zoiets ook al bij jullie gebeurt? Een rare spelling van het lot die ervoor zorgt dat je een heleboel problemen kan vermijden? (:

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Ik zie nu een heel romantisch verhaal voor me ;D

ik lees te veel en kijk te veel films.. XD

En ehm nee.. geloof et niet

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Midna schreef:

Hahaha nu zie ik ook een romantisch verhaal voor me!
    Maar ik had niet echt geluk vandaag. Eerst ben ik geslagen door een vage gast en toen moest ik lopend naar huis omdat ze mijn fietsbanden hadden leeg laten lopen..
    Maar leuk dat je je pasje weer hebt :'3

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

Nurgle schreef:
    (...)

Hahaha nu zie ik ook een romantisch verhaal voor me!
    Maar ik had niet echt geluk vandaag. Eerst ben ik geslagen door een vage gast en toen moest ik lopend naar huis omdat ze mijn fietsbanden hadden leeg laten lopen..
    Maar leuk dat je je pasje weer hebt :'3

Geslagen door een vage gast? :S

Midna schreef:

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Philyra schreef:
    (...)

Geslagen door een vage gast? :S

Hahaha ja, ik had vandaag volleybal toernooi, en die gast kon niet tegen zijn verlies dus sloeg een HELE goede vriend van mij, en greep hem naar zijn keel. Toen kwamen al zijn vrienden hem slaan. En ik kan daar echt niet tegen, dus ik pleur een van zijn vrienden aan de kant en toen kreeg ik een klap o.O En dan moet je mij niet voorstellen als een heel groot meisje.. haha. Maar op dat moment boeide het me niet zo omdat mijn vriend overal bloed had en op de grond lag. Hij is niet echt een vechtertje... maarja :'D Tis niet zo erg dat ze mij geslagen hebben vind ik :'P

Nurgle schreef:
    (...)

Hahaha ja, ik had vandaag volleybal toernooi, en die gast kon niet tegen zijn verlies dus sloeg een HELE goede vriend van mij, en greep hem naar zijn keel. Toen kwamen al zijn vrienden hem slaan. En ik kan daar echt niet tegen, dus ik pleur een van zijn vrienden aan de kant en toen kreeg ik een klap o.O En dan moet je mij niet voorstellen als een heel groot meisje.. haha. Maar op dat moment boeide het me niet zo omdat mijn vriend overal bloed had en op de grond lag. Hij is niet echt een vechtertje... maarja :'D Tis niet zo erg dat ze mij geslagen hebben vind ik :'P

wauw, wat een verhaal...
    Maar goed, om even ontopic te blijven: helaas niet..

A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

Nurgle schreef:
    (...)

*hum hum*
    wat een lef heb jij ;D

Eigenlijk precies hetzelfde. Ik had schijnbaar mijn OV-Chip laten vallen bij de bushalte in het dorp (4km fietsen). Word ik die avond gebeld door een man die hem gevonden had en mij opgezocht had via de telefoongids. En hij woonde maar 0,5km van me af, dus ik kon er ook zo even heen. Bovendien had ik mazzel dat ik bij mijn vader was, aangezien dat mijn adres is dat er op staat. Overigens als ik bij mijn moeder was geweest, had ik de telefoon niet opgenomen waardoor hij het waarschijnlijk niet echt veel vaker zou proberen.

+ Ik raak ook écht altijd alles kwijt.

[ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:02 ]

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Wandering schreef:
    Eigenlijk precies hetzelfde. Ik had schijnbaar mijn OV-Chip laten vallen bij de bushalte in het dorp (4km fietsen). Word ik die avond gebeld door een man die hem gevonden had en mij opgezocht had via de telefoongids. En hij woonde maar 0,5km van me af, dus ik kon er ook zo even heen. Bovendien had ik mazzel dat ik bij mijn vader was, aangezien dat mijn adres is dat er op staat. Overigens als ik bij mijn moeder was geweest, had ik de telefoon niet opgenomen waardoor hij het waarschijnlijk niet echt veel vaker zou proberen.

+ Ik raak ook écht altijd alles kwijt.

Ik heb mijn telepathische tweelingzus gevonden :|

Midna schreef:

Hihi, me 2

Ehm, nee... Ik heb wel ooit eens gehad dat ik mijn OV-chipkaart heb laten vallen of (toen die nog bestonden), mijn strippenkaart. Vond ik 'm aan het eind van de busreis wel weer ergens ^^

Deep inside, I've never felt alive

Wat liefff. <3

There's power in the words you whisper.

Philyra schreef:
    (...)

Ik heb mijn telepathische tweelingzus gevonden :|

Haha, inderdaad :')

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Philyra schreef:
    (...)

*hum hum*
    wat een lef heb jij ;D

Hahaha dankje :'3 nu voel ik me wel heel cool :'3 haha maargoed.
    Wat is een buzzypas??

Nurgle schreef:
    (...)

Hahaha dankje :'3 nu voel ik me wel heel cool :'3 haha maargoed.
    Wat is een buzzypas??

Daarmee kan je gratis op en neer met de bus (: dus als ik die kwijt was, had ik maandag zooooo'n probleem

Philyra schreef:
    (...)

Daarmee kan je gratis op en neer met de bus (: dus als ik die kwijt was, had ik maandag zooooo'n probleem

Ohw dat is best wel handig, wij hebben dan niet. Waar woon je ongeveer? Ik wil dat ook!!