• Ik wil een 1D fanfiction gaan schrijven.
    Maar ik kan echt niks bedenken.
    Ik wil het liefst geen bromance schrijven,
    hebben jullie nog ideeën?
    En als je niet van 1D houd hoef je dus ook niet te reageren -__-'


    The universal language of art.

    Escritura schreef:
    ._. Je wilt dus dat anderen je ideeën geven. Als je het niet zelf bedenkt, is het niet origineel. En is er ook een grote kans dat het een slecht verhaal word.

    Also, ik bepaal zelf wel of reageer of niet. :W


    Ex astris, sciencia

    Philyra schreef:
    (...)

    Dat heet onorigineel zijn :Y)
    Zoals de meesten stories over 1D hier..

    That's why I said it. Zo'n beetje alle 1D-stories zijn gewoon compleet het zelfde, uitzonderingen daargelaten. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lololol

    Er is al zoveel one direction dat ik alle verhalen daarover per definitie onorigineel vind. Vervolgens heb je geen idee waarover je moet schrijven. Waarom schrijf je niet over iets anders? Iets cewls?


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    Lololol

    Er is al zoveel one direction dat ik alle verhalen daarover per definitie onorigineel vind. Vervolgens heb je geen idee waarover je moet schrijven. Waarom schrijf je niet over iets anders? Iets cewls?


    Dat is ook wel weer zo,


    The universal language of art.

    Dovahkiin schreef:
    Your lack of creativity burns in my eyes. Je vraagt ons om een idee over een uitgemolken idee? FFFFUUUUCK, man.


    Fuuck, ik heb nooit gezegd dat ik een uitgemolken idee wil. Gewoon grote lijnen?


    The universal language of art.

    ZAYNxBIEBER schreef:
    (...)

    Fuuck, ik heb nooit gezegd dat ik een uitgemolken idee wil. Gewoon grote lijnen?


    one direction is een uitgemolken idee


    quidquid excusatio prandium pro

    ZAYNxBIEBER schreef:
    (...)

    Fuuck, ik heb nooit gezegd dat ik een uitgemolken idee wil. Gewoon grote lijnen?

    Grote lijnen... Iets met 1D. Een meisje. Verliefd zijn misschien? Zo groot genoeg? :')


    Nee, oké, ik heb geen idee. Daarnaast is het wel waar dat het lekkerder en mooier schrijft als het je eigen idee is.


    I can't even think straight.

    Dude, laat je eigen hersencellen werken en je bedenkt vast een goed idee anders ben je hier op Q niet echt op de goede weg als je wilt schrijven dan.. Het schrijfproces gaat om eigen ideeën...


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    Dude, laat je eigen hersencellen werken en je bedenkt vast een goed idee anders ben je hier op Q niet echt op de goede weg als je wilt schrijven dan.. Het schrijfproces gaat om eigen ideeën...


    Ik heb ook al m'n ideeén zelf bedacht, en meteen als ik 1x dit doe krijg ik allemaal haat? tfoe.


    The universal language of art.

    ZAYNxBIEBER schreef:
    (...)

    Ik heb ook al m'n ideeén zelf bedacht, en meteen als ik 1x dit doe krijg ik allemaal haat? tfoe.


    De meeste mensen beginnen een story omdat ze inspiratie hebben.
    Dus dit komt een beetje verkeerd over en ik snap wel waarom je haat krijgt.
    Het komt gewoon verkeerd over.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Discord schreef:
    (...)

    one direction is een uitgemolken idee


    Dat is dan jouw mening. Al denk ik dat niemand er iets om geeft.
    Maar ik heb eigenlijk een beetje dezelfde mening als de rest van de mensen die hebben gereageerd. Het is veel leuker als een idee van jou komt, dan dat het van iemand anders komt (: Veel succes & als je je ideeen wil laten zien, dan mag je me een pb sturen als je wilt (:


    To infinity and beyond •

    Het gaat over 1D meid, deal with it.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien