• Zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een goede fanfic over de hongerspelen.
    Ik heb er nog nooit eentje gelezen en wil dat wel een proberen.

    Een paar voorwaarden:
    -Minstens 2x per week updaten
    -Maximum 15 hoofdstukken (zodat ik snel kan bijlezen)
    -Geschreven in goed AN of goed Engels
    -Liefst origineel :)

    Dumpen die stories!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Oooh dan moet je echt de story van Munez lezen!
    Rivièra
    Het is een hele originele story en ze schrijft echt heel mooi. Hij heeft al wel iets meer hoofstukjes, maar geloof me, het is echt de moeite waard. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Terrene.|| Harry Styles.


    Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles uit County One aan de beurt. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
    Based on The Hunger Games.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Op mijn profiel staat een the Hunger Games fanfiction met Zayn Malik. (: Als je wil, neem een kijkje!


    Just keep your head up. Stick on the ice.