• Op valentijnsdag gaat enkel míjn klas naar het fucking schoenenmuseum. Niet dat het veel uitmaakt, ik ben toch foreveralone, maar alle klassen gaan zwemmen ofzo, wat denkt onze mentor? 'Oh, ja musisch, die houden vast niet van zwemmen, die sturen we íédere keer naar een museum.' Niet dat ik iets tegen musea heb, maar als we eens vragen: 'Mogen wij ook eens iets leuks gaan doen.' Krijgen we als antwoord: 'Dan had je maar niet hier moeten komen, ga buiten school samen zwemmen of zo!'

    En nu heb ik al een kuthekel aan de geschiedenis van oa schoenen en aan valentijnsdag, moeten die dingen dan samen komen? Serieus? Ik ga gewoon vanuit school, gelijk naar huis zielig in een hoekje van mijn kamer zitten omdat mijn Dinsdag verkloot is. Hurray for me.

    Wie van jullie kijkt ook op tegen valentijnsdag? :c
    Yesh, Sev likes someone, but he has an other girlfriend :c

    Edit: Voordat jullie me er op wijzen, het is kinderachtig zo te klagen, I know. En ja, er zijn ergere dingen, maar ik ben chaggie en wil even lekker het 13 -jarige meisje uithangen, dus laat me dat lekker doen, 'kay :3

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 20:29 ]


    Let it come and let it be

    Glucio schreef:
    Ik ben van plan een vriendschapsroos te sturen naar mijn Bff, dus dat is wel leuk, maar verder...... -zucht- *wilt er niet over praten*


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik heb een hekel aan valentijnsdag, dus ik wil het eigenlijk ook niet vieren. Nu maar hopen dat mijn vriend dat ook niet van plan was, anders wordt het awkward. Wat wel leuk is dat mijn pa gisteren blijkbaar stiekem een valentijnspakket heeft besteld voor me, helemaal vol met echt superveel leuke dingen, dus dat is wel lief. En ik heb een cool taartenboek gekregen van een vriendin, dus daar wil ik een valentijnstaart mee maken, omdat ik mijn boek wil uittesten. En omdat ik absoluut niet romantisch wil doen op valentijnsdag, ik staak. :'D

    Weglopen als niemand kijkt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik vind valentijnsdag irritant, al dat kleffe en commerciële gedoe.
    Forever alone


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik kijk op tegen valentijnsdag. Ook omdat ik toch alleen ben, maar ook vanwege het stomme idee van 'We willen meer geld, we bedenken een nieuwe dag, en die noemen we valentijnsdag, YEAH' commerciele shit.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Voor mij is valentijnsdag een gewone dood normale dag :D


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Wait wut. Een schoenenmuseum? Kijk, als het nou het museum in Volgograd zou zijn waar ze Vassili Zaitsev's Mosin Nagant displayen, dan mogen ze me om drie uur nog wakker bellen, maar een schoenenmuseum? Die dag zou ik heel toevallig ziek zijn :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewelldiigg. Zou mijn school ook zo doen.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales