• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 13:35 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Sorry hoor chago... Sorry.]
    [En dank je.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maya
    Lilly komt naar me toen en helpt me op een stoel "verdomde maag..." mompel ik en voel of de hechting in mijn keel nog heel is.

    Dimitry
    ik kijk naar André die ook verslagen naar Maya staart zo ver was mijn bedoeling niet, ik wilde alleen stoeien...
    ik sta op en steek mijn hand uit naar André


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (oeps sorry)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 20:25 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [volgens mij is iedereen niet vrolijk en zit iedereen met iets en niet lekker in zijn vel]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik aai haar even over haar haaren. "shht het komt wel goed" Ik sla even een schouder om haar heen. Ik kikj nar de jongen. "Nou zeg ga water halen voor haar" ik kik ze bozig aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga. tot morgen. yyeeey om half 3 vrij]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (ok en lilly kan ik verder gaan zonder haar?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Arion

    "Een klok," grinnikt ze.
    "Mijn dame, uw redder in nood," zeg ik terwijl ik mijn pols uitsteek en mijn horloge voor haar huis houd. Ik snap niet wat er zo grappig was, maar ik besluit het me ook niet aan te trekken. Ik maak van de gelegenheid gebruik om mijn ogen nog een keer over haar lichaam te laten glijden. Zeker wel in orde. Ik wend snel mijn blik af voor ze iets doorheeft terwijl ik nog steeds als een idioot met mijn arm in de lucht zit.

    Irial

    Ik voel Kyle's armen om me heen glippen en wanneer hij zijn mond open doet laat ik zachtjes mijn tong naar binnen glijden. Hij trekt me steviger tegen zich aan. Ik haal mijn handen van de muur en neem hem ook in mijn armen.
    Ik kan het nog steeds niet geloven hoe niet-verlegen hij kan zijn. Niet dat ik daar problemen mee heb.
    Ik duw mijn heupen tegen die van hem aan.

    Charlotte

    Terwijl Michael mijn bh losmaakt en zijn handen over mijn borsten laat gaan neem ik zijn gezicht in mijn handen en trek het naar het mijne toe. Ik druk mijn lippen vol passie op die van hem en druk mijn heupen tegen de zijne aan. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip en laat me zachtjes achterover vallen. Bijna val ik van de tafel en ik moet even lachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Jaja, het is al goed. Ik kan kloklezen."
    Ik duw lachend zijn arm weg en kijk naar de piano. Ik zucht.
    "Pompiedom," zeg ik zacht.
    Als het straks ook zo stilvalt, wordt dat een genante date.
    Ik kijk hem even aan.
    "Wil je nog wat spelen en zingen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    André

    Dimitry helpt me overeind.
    "Zeg, ga water halen voor haar." Commandeerd Lilly ze kijkt bozig naar ons.
    "Ja." Ik ren het lokaal uit. Snel haal ik een bekertje bij de kantine en ren richting de wc's om hem te vullen.
    Snel ren ik het lokaal weer in en geef Maya het bekertje water.
    Ik durf niks te zeggen tegen haar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Charlotte drukt haar lippen op de mijne en drukt haar heupen tegen mij aan. Ze laat zich achterover vallen. Bijna valt ze van de tafel af. Lachend kijk ik haar aan en pak ik haar weer beet. Deze keer druk ik mijn lippen op de hare. Ik klim onhandig op de tafel en geef haar overal kusjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Hij neemt mij ook vast en drukt zijn heuepn tegen mijnen aan.
    Ondertussen spelen onze tongen een spelletje met elkaar.
    Genietend laat ik mijn handen over zijn rug gaan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maya

    Ik krijg een bekertje water van André en drink het op, ik veeg mijn voorhoofd af en schraap mijn keel.
    dan zucht ik en kijk naar de jongens die voor me staan "ter onbegrip André je hoefd niet boos te zijn Dimitry is mijn broer als je dat soms denkt maar toch bedankt dat je me zo beschermt. Dimitry dit is mijn vriendje André en hij is erg op zijn hoede, hij heefd me al een keer gered van straat jongens."

    Dimitry


    ik kijk maya aan en moet lachen "ja... ik dacht dat ik je al had losgelaten maar ik blijf je toch beschermen, dat is niet meer nodg met zo'n sterke gozer als vriendje." ik richt me tot André en klop op zijn schouder "goed gevochten man, en zorg goed voor maya,ze is het waard." ik steek mijn hand weer naar hem uit.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (kel? pb)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    "Ey, sorry." Ik neem de hand aan en geef hem daarna een box.
    "Als ik dat had geweten, had ik het nooit gedaan." Zeg ik met een glimlach.
    "Trouwens, je kunt hard rammen." Ik wrijf even over mijn buik.


    Ich liebe dich 27.12.23