• -

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 12:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 jan 2012 - 21:13 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    No thanks.


    comfort in c h a o s

    -> stukje over kudo's weggehaald, dat mag immers niet


    Life is hard and then we die

    Gekeken, maar je schrijfstijl is niet de stijl die ik fijn vind lezen, sorry.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nee, sorry, ik houd niet van 1D.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    No.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sorry ik hou niet van 1D

    Maar zal wel even een kijkje nemen.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    MrCarrotCake schreef:
    Gekeken, maar je schrijfstijl is niet de stijl die ik fijn vind lezen, sorry.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Nee. Als je schrijft voor de abo's, dan doe ik geen moeite om te kijken.


    Ex astris, sciencia

    Sorry, dat ik het zeg. Ik lees liever verhalen die ik zo opeens lees en mij aan spreken, dan dat er reclame voor word gemaakt.

    Parachutes schreef:
    Nee, sorry, ik houd niet van 1D.


    I'm short


    Shoganai i ne~

    Bronte schreef:
    Nee. Als je schrijft voor de abo's, dan doe ik geen moeite om te kijken.


    Ff back to reality, iedereen die zn verhaal hier op Q zet, wilt toch enigszins dat het gelezen wordt en abo's hebben. Anders kunnen we net zo goed allemaal voor onszelf gaan schrijven en het niet meer op Q zetten, want we doen het toch niet voor de abo's. Mij helpt het juist ontzettend als k lezers heb. Daar gaan sommigen mensen beter van schrijven.

    K zal ff kijken meis, k beloof niks, maar al dat negatieve commentaar vind k niet verdient.

    K lees geen bromances, maar die andere zal k wel proberen^^ K heb nu een bladwijzer, want k moet eten.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:00 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Austen schreef:
    No thanks.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik vind je schrijfstijl niet alles en ik lees geen 1D...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    dance4ever schreef:
    (...)

    Ff back to reality, iedereen die zn verhaal hier op Q zet, wilt toch enigszins dat het gelezen wordt en abo's hebben. Anders kunnen we net zo goed allemaal voor onszelf gaan schrijven en het niet meer op Q zetten, want we doen het toch niet voor de abo's. Mij helpt het juist ontzettend als k lezers heb. Daar gaan sommigen mensen beter van schrijven.

    K zal ff kijken meis, k beloof niks, maar al dat negatieve commentaar vind k niet verdient.

    K lees geen bromances, maar die andere zal k wel proberen^^ K heb nu een bladwijzer, want k moet eten.


    Dankje, en ach ik schrijf idd wat ingewikkeld....


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.